Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Myr
#340477
Wie weet of je runderlappen twee keer kunt invriezen?
Ik had vannacht magere lappies uitgelegd (voor de honden die hebben het vanmorgen gekregen, wat en voor ons ook)
Nou is er dus uiteindelijk geen stoofpot gemaakt vandaag (gek he, met dit weer, hihihi) Kan ik ze opnieuw invriezen, of zal ik ze morgen dan ook maar aan de dieren geven?? Twee keer hetzelfde?? het is ongeveer een pond en staat in de koelkast.
Door Lizzy
#340517
Als ze nog een beetje bevroren zijn zou ik ze opnieuw invriezen. Zijn ze echt ontdooit: zou ik ze morgen geven. Geeft niks hoor, twee keer achter elkaar hetzelfde maaltje.
Door jeanne
#340548
nou, wat me laatst in de supermarkt opviel bij het verpakte vlees, daar lag nog vlees tussen wat half bevroren was, dus ik neem aan dat al het vlees wat daar ligt eerst ingevroren is. En gooien wij het thuis weer in de vriezer, dus in principe word het dan ook twee keer ingevroren ???
Door 202spots
#340555
Zolang 't voor de hond bedoeld is maakt 't niet uit of 't vlees opnieuw word gevroren,maar 't makkelijkste is om het morgen te geven. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door