Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3403895
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist :)
Wat gaaf Sib, dan duim ik nog even superhard door voor jou! :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Door Eef+Stippels
#3403896
constance.blokzijl schreef: vr 22 mei 2020, 14:30 Ik heb nieuw groen in huis!
En dan nu hopen dat ze het bij mij leuk vinden... ik heb makkelijke planten uitgezocht die het niet erg vinden als ze een weekje worden vergeten...Afbeelding
Afbeelding
Wat leuk!!
Die blauwe varens zijn zo mooi!
Siberienne schreef:Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist :)
Wat spannend! :D
Hopelijk kunnen de plannen doorgang vinden!
Door Anne in Zweden
#3403968
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:35 Nou wel iets meer. Het is nog niet helemaal zeker. Maar als het goed is wordt het toch ....

1280px-Flag_of_Norway.svg.png
Supergaaf! Ik hoop van harte dat het doorgaat!

Fijn dat het waarschijnlijk Noorwegen wordt. Ik schrok even toen je het over rood-wit had en dacht dat je naar Denemarken wilde verkassen. ;D Dan kun je net zo goed in NL blijven. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3403969
Kim_S schreef: vr 22 mei 2020, 16:43 O dan had ik het toch goed geraden, 27 pagina’s terug ;D

Leuk leuk, ik blijf duimen!!
Inderdaad! :biggrin2: Ik moest je even op het verkeerde been zetten toen je met de Noorse vlag kwam aanzetten. Al blijf ik het met je eens dat Zweden natuurlijk een veel beter alternatief was geweest. Maar goed, alles beter dan Denemarken. :biggrin2:
Door Siberienne
#3403987
Anne in Zweden schreef: zo 24 mei 2020, 16:32 Inderdaad! :biggrin2: Ik moest je even op het verkeerde been zetten toen je met de Noorse vlag kwam aanzetten. Al blijf ik het met je eens dat Zweden natuurlijk een veel beter alternatief was geweest. Maar goed, alles beter dan Denemarken. :biggrin2:
;D ;D ;D

Ja ik heb ooit een Noor bezig gehoord over de Denen.... kunnen niet skiën en niet autorijden was zijn vernietigende oordeel ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door