Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3404088
Ik weet niet of je ondertussen iets gevonden/gekocht hebt, maar ik kwam net deze tegen.
Weliswaar een band, maar zonder chemie
Ik ken het niet, maar moest aan je topic denken toen ik het zag.....misschien heb jij of iemand anders er iets aan

https://hondenmagazijn.nl/products/teke ... hoQAvD_BwE

Ik zou wel even zoeken naar de goedkoopste, zag nogal wat prijsverschil voorbij komen
#3404108
Ik ben ook heel erg benieuwd naar die band! Ik zie hem op facebook vaak langskomen en daar lees ik alleen maar goede verhalen erover. Ik vraag ik mij alleen soms wel bij al die goede verhalen af of de slechte ervaringen óók geplaatst worden of gelijk verwijderd.
#3404122
Ik heb een menforsan band gekocht om uit te proberen. Ook natuurlijk. Kan iemand die hem nu 6 weken gebruikt en maar 2 vastgebeten teken gevonden heeft in die tijd.
Bedankt voor de tip! :)
Ik merk trouwens na een week met EM-kralen dat er al minder teken op mijn hond lijken te zitten... Het kan ook de droogte of iets anders zijn natuurlijk, maar toch goed nieuws :D
#3404440
Ik merk trouwens na een week met EM-kralen dat er al minder teken op mijn hond lijken te zitten... Het kan ook de droogte of iets anders zijn natuurlijk, maar toch goed nieuws :D
Even een reactie op mijn eigen opmerking ;)
Dit was niet waar, bleek de volgende ochtend. Acht stuks alleen al op zijn kop... Ik was gaan minderen met mijn eigen insmeermengsel omdat ik dacht dat de kralen al werkten, maar dat was dus niet zo en en ik ben maar weer lustig begonnen met smeren :cool:

Het wachten is nog op de levering van de band!
Ik hou jullie op de hoogte.
#3405210
Heb je die band inmiddels? En werkt het?
Helaas... Ik moest 20 euro verzending betalen naar Frankrijk en de band is nog steeds niet binnen en ik heb het drie weken geleden besteld... Nogal vervelend.
Ik laat het echter weten als ik inzicht heb of het werkt! :)
#3405398
Gisteren is het alsnog binnengekomen. Verzonden vanuit Hong Kong (?!?!), vandaar dat het er zo lang over deed waarschijnlijk.
Maar helaas - er staat helemaal niets op dat het 'natuurlijk' zou zijn, en er staan ook geen ingrediënten op vermeld. En dan ook nog eens 'Made in China'? Dat ga ik dus niet gebruiken voor mijn hond...
Ik ga ze terugsturen (naar Nederland dan) en hopen dat ik al mijn geld terugkrijg.

Jammer, maar dit risico ga ik niet lopen met mijn hond die al eerder ernstige reacties had op reguliere banden.
De EM-kralen werken (in ons geval) helaas ook niet zoals verwacht trouwens.
Ik blijf voorlopig dus maar smeren met mijn eigen mengsel en zoveel mogelijk teken verwijderen :D
#3405472
Redelijk oftopic, maar dit met die band is een typische dropship-actie. Jij besteld een product voor een flink bedrag, webshop besteld bij 'ome ali-express' en laat het product bij jou bezorgen. Met hele flinke winst.....
Screenshot_20200620-074600.png
Screenshot_20200620-074600.png (1.59 MiB) 2154 keer bekeken
Tegenwoordig kijk ik bij webshops naar de levertijd, als daar staat 'verzending direct vanaf leveranciers om kosten te besparen, levertijd daardoor langer: 7-14 dagen' is het handig om even ali te checken. Je kunt bij ali ook zoeken op foto/screenshot
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door