Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3403859
pluk schreef: vr 22 mei 2020, 16:21 Nou, iedereen heeft inmiddels blaren op zn duimen hier, dusse...vertel.. weet je al meer ???
Nou wel iets meer. Het is nog niet helemaal zeker. Maar als het goed is wordt het toch ....
1280px-Flag_of_Norway.svg.png
1280px-Flag_of_Norway.svg.png (2.4 KiB) 1595 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pluk
#3403860
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:35 Nou wel iets meer. Het is nog niet helemaal zeker. Maar als het goed is wordt het toch ....

1280px-Flag_of_Norway.svg.png
Oh... wat spannend!!! :D
Wanneer wordt t zekerder?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3403861
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:35 Nou wel iets meer. Het is nog niet helemaal zeker. Maar als het goed is wordt het toch ....

1280px-Flag_of_Norway.svg.png
O dan had ik het toch goed geraden, 27 pagina’s terug ;D

Leuk leuk, ik blijf duimen!!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3403864
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:54 iets kleins? ja je had helemaal gelijk dat het geen huis was ;) :biggrin2:
Nee dat kleine is het dus blijkbaar (nog) niet :P
Maar die vlag had ik ook al gepost hoor :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3403866
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 16:54 iets kleins? ja je had helemaal gelijk dat het geen huis was ;) :biggrin2:
.... geen huis :???: ..... iets kleiners :???: ...... nu begrijp ik hem nog steeds niet :-\
(en ik ben echt niet blond meer ;) ..... OK, het is vrijdag, maar dat is dan nog steeds geen excuus voor mijn 'niet-kunnen-volgen' :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3403867
Krijg vanmiddag telefoontje of ik morgen extra wil werken omdat iemand ziek is, van 06.00 tot 14 uur.... mij best :) ... ben voor volgende week 3 dagen ingeroosterd, maar dr wordt 1 dag geschrapt omdat ik nu extra werk, dus dan hoef ik maar 2 dagen ;D ..... betekent wel dat ik deze week 36 uur heb gewerkt :???: ....
Zolang ik (eerst) via het uitzendbureau wordt betaald, worden al mn gewerkte uren uitbetaald; zodra ik in vaste dienst kom, worden alle uren boven de 24 uur die ik werk, niet uitbetaald, maar da’s in te ruilen voor vrije tijd :-\ ... dus ik maak er nu maar gebruik van, die extra uren :D ....
Door Siberienne
#3403880
Afbeelding
Ina schreef: vr 22 mei 2020, 17:21 .... geen huis :???: ..... iets kleiners :???: ...... nu begrijp ik hem nog steeds niet :-\
(en ik ben echt niet blond meer ;) ..... OK, het is vrijdag, maar dat is dan nog steeds geen excuus voor mijn 'niet-kunnen-volgen' :biggrin2: )
Eerst dit, dan moet er ook een huis komen. Aldaar ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3403882
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist :)
Super gaaf!
(Beetje in de buurt van de Zweedse grens nog? Wie weet komen we dan nog een keertje hussen knuffelen :biggrin2:)
Gebruikersavatar
Door Ina
#3403883
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlist :)

Wauw....wat super :) :D
Dat is wel heel erg spannend zeg, wat een leuk vooruitzicht ..... we gaan heel hard voor jullie duimen dat je heel snel positief nieuws krijgt
Door Siberienne
#3403885
Kim_S schreef: vr 22 mei 2020, 21:10 Super gaaf!
(Beetje in de buurt van de Zweedse grens nog? Wie weet komen we dan nog een keertje hussen knuffelen :biggrin2:)
Oslo :biggrin2: niet echt vlakbij De grens maar wel een gave stad!

En echt hè, als dit lukt... Da’s echt een droom
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3403887
Siberienne schreef: vr 22 mei 2020, 22:03 Oslo :biggrin2: niet echt vlakbij De grens maar wel een gave stad!

En echt hè, als dit lukt... Da’s echt een droom
Ach, Oslo is nog best te doen hoor :biggrin2:

Hoop zo dat het lukt! Duimduimduim :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door