Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3403296
Gefeliciteerd Cindy!

Vandaag bloemetjes gezet in de tuin. Al dit tijdelijk huurhuis, ik wilde het toch net wat gezelliger hebben en het ziet er nu een stuk leuker uit!
Door Anne in Zweden
#3403355
Vandaag is een wens in vervulling gegaan die ik al jaren had: vijf kipjes uit een legfabriek een beter leven geven! Meneer Anne heeft de afgelopen maanden een verrijdbaar kippenhok met een verrijdbare ren eraan vast gebouwd; dat was nogal een uitdaging, want de hele bedoening staat op een zacht glooiende helling met her en der de nodige hobbels. Maar het is gelukt, en vandaag is ML de kipjes gaan halen, 200 km verderop. Hij kreeg een kleine doos met vijf kipjes erin overhandigd, en ik heb ze daarnet in het hok gezet. Ze leken het meteen al een succes te vinden. :D

Als het weer een beetje wil morgen (momenteel wisselen winter en lente elkaar iedere dag af), mogen ze in de ren. Zodra alle gras, wormen en andere beestjes op zijn, rijden we het geheel naar een nieuw plekje op de weide. Zo hebben ze altijd vers gras om in te trappelen.

Ik ben blij! :daisy:
Door Eef+Stippels
#3403356
Gefeliciteerd Cindy!! :daisy:


We hebben heerlijk gewandeld, de meiden hadden het erg naar hun zin :smitten: :smitten:
Tussendoor in de Doggyride vond Xindy wat minder leuk, maar ze accepteerde het wel.
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 04 apr 2021, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3403362
Anne in Zweden schreef: do 14 mei 2020, 14:53 Vandaag is een wens in vervulling gegaan die ik al jaren had: vijf kipjes uit een legfabriek een beter leven geven! Meneer Anne heeft de afgelopen maanden een verrijdbaar kippenhok met een verrijdbare ren eraan vast gebouwd; dat was nogal een uitdaging, want de hele bedoening staat op een zacht glooiende helling met her en der de nodige hobbels. Maar het is gelukt, en vandaag is ML de kipjes gaan halen, 200 km verderop. Hij kreeg een kleine doos met vijf kipjes erin overhandigd, en ik heb ze daarnet in het hok gezet. Ze leken het meteen al een succes te vinden. :D

Als het weer een beetje wil morgen (momenteel wisselen winter en lente elkaar iedere dag af), mogen ze in de ren. Zodra alle gras, wormen en andere beestjes op zijn, rijden we het geheel naar een nieuw plekje op de weide. Zo hebben ze altijd vers gras om in te trappelen.

Ik ben blij! :daisy:
Klinkt goed, maar eh beelden zeggen zoveel meer, dus... fotooos ;D
Gebruikersavatar
Door Laika
#3403363
Eef+Stippels schreef: do 14 mei 2020, 14:56 Gefeliciteerd Cindy!! :daisy:


We hebben heerlijk gewandeld, de meiden hadden het erg naar hun zin :smitten: :smitten:
Tussendoor in de Doggyride vond Xindy wat minder leuk, maar ze accepteerde het wel.
Fijn dat het weer wat beter gaat met Xindy.
Door Siberienne
#3403377
Laika schreef: do 14 mei 2020, 16:09 Klinkt goed, maar eh beelden zeggen zoveel meer, dus... fotooos ;D
+1 en gefeliciteerd Anne met je nieuwe kinderen. Spot wil nu helemaal graag op bezoek komen ;)

@Eef fijn dat Xindy zich wat beter voelt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door