Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door millyckk
#3397544
Gefeliciteerd Eelke!
@Marina: ons ouders huis was weliswaar binnen 2 dagen onder bod en is inmiddels verkocht onder voorbehoud, 5 bezichtigingen in de eerste 3 dagen maar daarna niet 1 meer. Ik duim voor jullie dat er snel verandering in komt!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397561
Ik weet niet of je het snel kwijt moet, maar met de Corona lijkt het me logisch dat de meeste mensen hun zoektocht naar een huis even on hold zetten... Dus als je een paar maand kan wachten, zou ik dat doen.
Door M@rina
#3397662
millyckk schreef: zo 15 mar 2020, 20:00 Gefeliciteerd Eelke!
@Marina: ons ouders huis was weliswaar binnen 2 dagen onder bod en is inmiddels verkocht onder voorbehoud, 5 bezichtigingen in de eerste 3 dagen maar daarna niet 1 meer. Ik duim voor jullie dat er snel verandering in komt!
Ons huis staat nu 6 weken te koop, 7 bezichtigingen, geen biedingen en die verwacht ik nu helemaal niet meer.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3401634
Pfff het huis van mijn moeder in de verkoop gedaan...
Eerst proberen zonder makelaar, dus hij staat eigenlijk alleen op facebook...
En de eerste kijker heb ik al voor zaterdag staan...

Vind het vooral heel spannend om het op deze manier te doen, zonder makelaar maar ja bungalows in mijn moeders wijk zijn vaak binnen 3 dagen weg dus het is een poging waard zo.

Door Tanna
#3401641
constance.blokzijl schreef: do 23 apr 2020, 20:18 Pfff het huis van mijn moeder in de verkoop gedaan...
Eerst proberen zonder makelaar, dus hij staat eigenlijk alleen op facebook...
En de eerste kijker heb ik al voor zaterdag staan...

Vind het vooral heel spannend om het op deze manier te doen, zonder makelaar maar ja bungalows in mijn moeders wijk zijn vaak binnen 3 dagen weg dus het is een poging waard zo.


Even kijken, dacht ik, maar dat kan niet meer. Succes met de verkoop, komt vast goed!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3401646
Hier de melding dat bericht is verwijderd omdat het is verwijderd of Privacy instellingen dit niet toestaan.
Wel fijn dat er al kijkers zijn
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3401654
dinky89 schreef:Hier de melding dat bericht is verwijderd omdat het is verwijderd of Privacy instellingen dit niet toestaan.
Wel fijn dat er al kijkers zijn
Dank! Ik heb het bericht openbaar gezet, dat is wel wat handiger Afbeelding
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3401667
Ik vind het ook nog steeds een super leuk huis! Elke keer als ik er nu door heen loop denk ik, oh als je toch inderdaad ergens in de 60 bent en alleen is dit zo’n leuke plek om te wonen... je zit aan de rand van de wijk, dus je kijkt de straat uit zo de weilanden in, je zit vlak bij het Zwarte water, en er zijn super veel leuke wandelrondes te lopen.
Je kunt lekker beschut buiten op de patio zitten en wordt het daar te warm zitten de mensen in het straatje grotendeels buiten voor het huis omdat er altijd wel wat wind staat.
Was ik 20 jaar ouder geweest was ik er mooi zelf gaan wonen!

Edit; wel samen met mijn man dan haha, ben niet alleen.... en ook dat kan nog prima in deze bungalow
Door M@rina
#3405402
YEAH!!!!! Ons huis is verkocht!!!!!!

We hadden het even van de markt gehaald en met een nieuwe prijs afgelopen vrijdag weer op Funda laten zetten. Zaterdag al 3 bezichtigingen afgelopen dinsdag de eerste. Eén daarvan ging gelijk bieden boven de vraagprijs! Onze makelaar is met hen gaan praten dat er nog een paar geïnteresseerde waren en toen hebben ze hun bod nog een keer verhoogd! Daar zijn we mee akkoord gegaan.
Oplevering half september. Ik wil tot zeker november nog mijn werk afronden, zeker nu alles zo raar is met Corona en richtlijnen die steeds veranderen. Dus dat wordt even zoeken naar onderdak, maar dat komt vast goed!
Pour nous la vie va commencer!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3405406
Gefeliciteerd Marina!

Merk dat het hier nu toch ook wel gaat kriebelen nadat we vorige week vrijdag bij een huis zijn wezen kijken. Dat huis is het niet geworden omdat een woonkamer ontbrak terwijl wij juist graag in de woonkamer zijn. Maar nu toch vrijblijvend verder aan het kijken. Voelt toch ook wel dubbel omdat wij in oktober pas 4 jaar in ons huidige huis wonen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door