Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3401309
Nou, we zijn nog niet van de branden af aangezien ze weer zijn opgelaaid: https://nos.nl/artikel/2331105-branden- ... ieden.html
Kiev heeft al flink last van smog :-X Ik weet natuurlijk niet hoe de wind daar staat maar hier komt de wind vanuit het oosten dus ik hoop dat de brand daar niet de reactor gaat bereiken met de mogelijke gevolgen van dien :( Hopelijk maak ik mij hier onterecht zorgen over en loopt het met een sisser af ::)
#3402926
Mijn Harry is vanaf pup een wat lastige eter geweest. Iets wat ik totaal niet ken van buldoggen, de meeste zijn dol op eten.
Harry was regelmatig kieskeurig, had hij bijvoorbeeld een half jaar geen kwartels gehad en kreeg hij die weer dan kon het zo maar zijn dat hij er op zijn manier niets mee kon en dan liet hij ze liggen.
Omdat onze zwarte toch wel een bijzondere hond is met veel meer dingen dachten wij dus ook tja het is echt een aparte hond......

Omdat hij altijd nog bijna 2 kilo per dag eet en zijn rvs bak niet de grootste is, en Harry’s kop wel zag ik zo’n 3 maand terug een grote plastic eetbak. Heeee laten we die eens meenemen. Past zijn eten ook beter in. Dus mee, en echt rara (hij is raar hè zeggen wij altijd) sinds die tijd eet hij als een malle. De bak kan nu bij wijze van schoon de kast in terwijl de rvs bak echt goor was na zijn maaltijd. Hij wil ineens ook allerlei eten van ons proberen en in de ochtend een beetje kefir gaat er nu plotseling ook gewoon in....

Onze conclusie, hij is raar maar waarschijnlijk vind hij eten uit een rvs bak niet lekker...
Binnenkort kom ik weer bij die dierenwinkel dus als ze die grote nog hebben neem ik er nog maar 1 op reserve mee!
Door Siberienne
#3410261
Gisteren is hier in de wijk vlakbij een kat doodgebeten door honden. Husky-mixen. Man loopt in zijn eentje met 3 honden en kon ze niet houden.

Stond een berichtje over op FB met foto van de kindjes met hun kat. Net ging ik wat snoeiafval wegbrengen en zag ik de twee kindjes met hun moeder bij de plek staan waar het gebeurde en ik vind het zo verschrikkelijk zielig.
Door Lizzy
#3410262
Siberienne schreef: za 19 sep 2020, 17:06 Gisteren is hier in de wijk vlakbij een kat doodgebeten door honden. Husky-mixen. Man loopt in zijn eentje met 3 honden en kon ze niet houden.

Stond een berichtje over op FB met foto van de kindjes met hun kat. Net ging ik wat snoeiafval wegbrengen en zag ik de twee kindjes met hun moeder bij de plek staan waar het gebeurde en ik vind het zo verschrikkelijk zielig.
Oh, echt zo triest :'(
Ook voor het arme diertje :'(
Wat een narigheid :'(
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3410787
Hier alles goed, ik ben erg druk met het werk. En een cursus erbij, met huiswerk. Best veel allemaal, ik merk dat ik geen 18 meer ben. ;D

Moyra is nog fit genoeg, maar heeft wel een losse voortand. Morgen overleggen óf en wat we er aan gaan doen. Narcose vind ik lastig, ze is 13 jaar. :-\
Gelukkig mag ik bij onze vaste DA wel mee naar binnen in de spreekkamer. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door