Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3400077
Cathelijn schreef:De ochtend in de zon begonnen en blij dat wij in Nederland nog wel met de auto weg mogen, dus met Ilan naar het bos gereden. Daar was niemand anders dus we konden ontspannen even een rondje lopen.
Aansluitend boodschappen gedaan dus dat is ook weer klaar voor een week.
Wij hebben precies hetzelfde gedaan, heerlijk naar het bos! Daar was het heerlijk rustig. We kwamen op het fietspad een oudere meneer tegen die duidelijk om een praatje verlegen was... die stopte op ruim 2 meter afstand en daar hebben wij dus even 5 minuten mee gebabbeld... Hondjes helemaal blij want meneer had nog een dentastick in de jas, eigenlijk voor de hond van zijn dochter maar ja die ziet hij ook niet met dit ‘gedoe’ en hij snapt het wel maar toch... Dus de dentastick door midden en op het fietspad gelegd dat onze hondjes het konden pakken.
Ik vind het zo erg voor deze mensen... ik merk ook op mijn werk dat veel mensen toch thuis in een sociaal isolement komen....

Nu thuis in de tuin in de zon proberen te genieten...
Door hannabelgje
#3400078
Ik ben met Zoë the middle of nowhere op gaan zoeken met al die mensen op de been. Dat is gelukt en we hebben heerlijk een half uurtje gewandeld op Zoë tempo. Een zakje groen voor de caafs geplukt onderweg en nu is het hondje weer tevreden aan het slapen en ik ga nog even wat werk afmaken van gisteren toen ik niet veel zin had.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door millyckk
#3400382
Daarnet minstens 12 jonge salamanders ontdekt in mijn minivijvertje :)
Vorig jaar ook al, heb er een heel mooi filmpje van, net mini krokodilletjes, helaas krijg ik die niet geplaatst hier.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3400439
constance.blokzijl schreef: di 07 apr 2020, 20:11 We wandelen al 3 dagen in het bos... ondertussen gespot; een slangetje; een enorm zwijn (!) zie het zoekplaatje en vandaag allemaal padden én salamanders; de lente zit in de lucht! Afbeelding

O wauw :D .... en ik werd al blij van 5 eendenkuikens ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3400443
Ina schreef:
O wauw :D .... en ik werd al blij van 5 eendenkuikens ::) :biggrin2:
Haha daar kan ik ook blij van worden! Ik woon in een waterrijke wijk dus ik verheug me alweer op de eendjes, gansjes en pullen!
Door - pien -
#3400480
hannabelgje schreef: di 07 apr 2020, 19:23 Beide schildpadden hebben hun eerste winterslaap bij mij overleefd. Is toch wel een opluchting.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Geweldig! Krijgen we foto's ?
constance.blokzijl schreef:We wandelen al 3 dagen in het bos... ondertussen gespot; een slangetje; een enorm zwijn (!) zie het zoekplaatje en vandaag allemaal padden én salamanders; de lente zit in de lucht! Afbeelding
Wat heerlijk!

Mijn geluksmomentje : de gezaaide zinnia's (zondag) gaan al kiemen :D :D :D
Door hannabelgje
#3400487
- pien - schreef: Wat heerlijk!

Mijn geluksmomentje : de gezaaide zinnia's (zondag) gaan al kiemen :D :D :D
Ik zal de komende dagen foto's proberen te maken. Ze zijn steeds niet heel lang wakker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3400505
Na even fijn rijden in de bak, langs de weg uitgestapt. En de paardjes waren zo relaxt dat we er een klein rondje met twee drafjes van hebben gemaakt. Was echt genieten voor ons en de paarden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door