Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3399654
jorisje.jpg
jorisje.jpg (211.91 KiB) 2147 keer bekeken
Vandaag is hij alweer een jaar niet meer lijfelijk bij ons. In onze harten zit hij voor altijd.

Lieve Joris, de herinneringen aan jou toveren inmiddels vaker een glimlach op onze gezichten dan tranen in onze ogen. Vandaag waren we nog even op onze favoriete plek, daar ben je voor mij het meest aanwezig. 6 hazen zagen we maar liefst!!! Dat je dat toestond..... ;D
#3399658
Pauline schreef: wo 01 apr 2020, 14:47 jorisje.jpg

Vandaag is hij alweer een jaar niet meer lijfelijk bij ons. In onze harten zit hij voor altijd.

Lieve Joris, de herinneringen aan jou toveren inmiddels vaker een glimlach op onze gezichten dan tranen in onze ogen. Vandaag waren we nog even op onze favoriete plek, daar ben je voor mij het meest aanwezig. 6 hazen zagen we maar liefst!!! Dat je dat toestond..... ;D
Och gos. Ja, Joris is precies een maand na Scotch gegaan, ik weet het nog. Fijn dat de herinneringen een droog plekje hebben gevonden.
Sterkte vandaag! :-*
#3399674
Pauline schreef: wo 01 apr 2020, 14:47 jorisje.jpg

Vandaag is hij alweer een jaar niet meer lijfelijk bij ons. In onze harten zit hij voor altijd.

Lieve Joris, de herinneringen aan jou toveren inmiddels vaker een glimlach op onze gezichten dan tranen in onze ogen. Vandaag waren we nog even op onze favoriete plek, daar ben je voor mij het meest aanwezig. 6 hazen zagen we maar liefst!!! Dat je dat toestond..... ;D
Ahhh, lekker ventje, jullie Joris :'( :-*
Wat mooi dat jullie vandaag naar zijn favoriete plekje zijn geweest! Hahahaha, en dan 6 hazen!
#3399690
Pauline schreef:
jorisje.jpg
Vandaag is hij alweer een jaar niet meer lijfelijk bij ons. In onze harten zit hij voor altijd.

Lieve Joris, de herinneringen aan jou toveren inmiddels vaker een glimlach op onze gezichten dan tranen in onze ogen. Vandaag waren we nog even op onze favoriete plek, daar ben je voor mij het meest aanwezig. 6 hazen zagen we maar liefst!!! Dat je dat toestond..... ;D
:bigarmhug: :bigarmhug:
Fijn dat jullie naar zijn favoriete plek konden gaan!
#3401081
Vandaag is het alweer 5 jaar geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn allerliefste Hooli, maar 4 dagen voor haar 15e verjaardag...

5 hele jaren zijn er alweer voorbij, en wat mis ik haar nog steeds! Niet het rauwe verdriet van de eerste tijd, maar meer de band die we samen hadden. Dat heb ik nog steeds niet met een andere hond ervaren.

Vandaag maar fijn veel buiten zijn, daar hield ze zo van, ze was zo blij dat ze na de verhuizing alle ruimte daarvoor had. En ik ga Atz een extra knuffel geven, voor het geval dat zijn boevenstreken toch voor een deel komen door de reïncarnatie van Hooli, Max èn Ozzy in 1x :biggrin2: :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door