Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3398975
Ik had ineens heel erg trek in ragout. Geen idee waar dat vandaan kwam. ;D
Er lagen nog gare kippenpoten van een keer bbq in de vriezer. Bechamel gemaakt, kippenvlees (pulled chicken :cool: ) er bij. Klaar! :)
Met rijst en roergebakken Chinese kool. Beetje bleke betsenmaaltijd, maar wel lekker.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3399034
-Annemarie- schreef: do 26 mar 2020, 21:09 Ik had ineens heel erg trek in ragout. Geen idee waar dat vandaan kwam. ;D
Ook zwanger?
Ik had van de week ineens zin in een ijsje. Met borrelnootjes en kleine blokjes augurk erop ipv discodip.

Uiteindelijk niet genomen, want geen ijs in huis en ook geen borrelnootjes. En nog maar 3 augurken (voor ieder kind 1 als tussendoortje de dag erna).
#3399083
Zelfgemaakte pizza. En ze waren heeeerlijk. :D
Eentje met ricotta ipv tomatensaus, gegrilde courgette en groene asperges, spinazie en wat gedroogde ham.
En eentje met tomatensaus, mozzarella, paprika, spinazie en geitenkaas.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3399092
koekje schreef: vr 27 mar 2020, 16:03 Ook zwanger?
Ik had van de week ineens zin in een ijsje. Met borrelnootjes en kleine blokjes augurk erop ipv discodip.

Uiteindelijk niet genomen, want geen ijs in huis en ook geen borrelnootjes. En nog maar 3 augurken (voor ieder kind 1 als tussendoortje de dag erna).
:o Dat zou wel een wonder zijn, op mijn leeftijd. ;D
Maar hoe gaat het met jou dan? :)
Door Siberienne
#3399123
pearlsofpassion schreef: vr 27 mar 2020, 21:11 Zelfgemaakte pizza. En ze waren heeeerlijk. :D
Eentje met ricotta ipv tomatensaus, gegrilde courgette en groene asperges, spinazie en wat gedroogde ham.
En eentje met tomatensaus, mozzarella, paprika, spinazie en geitenkaas.
Klinkt goed!

Gisteren hadden we aardappeltjes uit de oven, vegaburger en salade.
Voor vanavond mag ik nog wat bedenken. Ik denk een roerbak met tofu en pindasaus
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3399132
Ook al kook ik voor mij alleen.. toch maak ik er meetal een feestje van :D

Gisteren twee soorten spaghettie sepia en gewone volkoren in een saus met olijfolie het kookwater van de spaghetti, limoensap, met in slierten geschaafde pastinaak, sjalotten, knoflook, bieslook en wilde spinazie erover geraspte Hollandse schapenkaasn en een stukje ietwat opgewarmde wilde gerookte zalm .

Verse rode kool in rode wijn gestoofd met appeltjes en rozijnen
gebakken aardappeltjes
Zacht in met sinaasappel uiensaus gesmoorde kalkoenpoot

nb klinkt allemaal duur maar het meeste erg goedkoop in gekocht op de markt.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3399136
Aquillo schreef:Ook al kook ik voor mij alleen.. toch maak ik er meetal een feestje van :D

Gisteren twee soorten spaghettie sepia en gewone volkoren in een saus met olijfolie het kookwater van de spaghetti, limoensap, met in slierten geschaafde pastinaak, sjalotten, knoflook, bieslook en wilde spinazie erover geraspte Hollandse schapenkaasn en een stukje ietwat opgewarmde wilde gerookte zalm .

Verse rode kool in rode wijn gestoofd met appeltjes en rozijnen
gebakken aardappeltjes
Zacht in met sinaasappel uiensaus gesmoorde kalkoenpoot

nb klinkt allemaal duur maar het meeste erg goedkoop in gekocht op de markt.
Klinkt idd duur ;) ..... maarre was het lekker???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door