Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3399003
Goedemorgen allemaal. Blij dat het bijna weekend is. Mijn rug is wel klaar met mijn keukenstoel geloof ik. Gisteren dreft afwasmiddel gekocht. Normaal heb ik altijd lidl eigen merk. Wat een verschil zeg! Nu ben ik fan van dreft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3399004
Wij hadden vroeger ook dreft.
Nu ecover, en dat werkt zo goed als even goed, ik kan niet zeggen dat ik veel verschil merk. Misschien dat ik er een tikje meer in doe...
Van dreft moet je echt maar een drup gebruiken. Das mega geconcentreerd.

Sterkte voor je rug trouwens. Heb je geen bureaustoel thuis? Eentje via Ikea-webshop bestellen?
Kan nog wel een tijdje duren, dat thuiswerken. :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3399005
Moet je dreft eens te lang bewaren in de kelder of zo, vreet door de verpakking heen ;) :o
Snap dat het goed werkt, hier geen dreft. Overigens zijn mijn handen sowieso al stuk na extra wassen ( ook al is dat met olijfzeep) en al die verplichte alcohol infecties bij de winkels. En handcremes doen meestal bar weinig bij mij

Overigens wel fijn dat die banden bij de supermarkt zo schoon zijn! Wat een verschil! Het kan dus wel :biggrin2: Geldt ook voor de pinautomaat
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3399006
Doen jullie al mee met de #berenjacht?
Mijn beer van vroeger, uit de jaren ‘60. Hij ziet er wat doorleefd uit. :biggrin2:
Liefdevol door mijn moeder hersteld en met zelfgemaakte kleertjes aan.
Na jaren op zolder komt hij weer goed van pas. :)
Bijlagen
D439585B-310F-495B-BBF3-C53A85930BCE.jpeg
D439585B-310F-495B-BBF3-C53A85930BCE.jpeg (105.24 KiB) 1269 keer bekeken
Door hannabelgje
#3399008
Nee geen bureaustoel hier. De ene dag heb ik er meer last van dan de andere. Vandaag wat meer. Ik probeer regelmatig ff op te staan, rondje kippen voeren, ff was ophangen, ff de afwas doen enzo tussendoor. Dat helpt wel.
Niet aan gedacht dat dreft natuurlijk niet lekker is voor je handen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
#3399014
hannabelgje schreef: vr 27 mar 2020, 10:48 Nee geen bureaustoel hier. De ene dag heb ik er meer last van dan de andere. Vandaag wat meer. Ik probeer regelmatig ff op te staan, rondje kippen voeren, ff was ophangen, ff de afwas doen enzo tussendoor. Dat helpt wel.
Niet aan gedacht dat dreft natuurlijk niet lekker is voor je handen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Of iets van een wiebelkruk voor actief zitten? Of zo’n grote fitnessbal van 15 euro voor de afwisseling in zitten?
Door - pien -
#3399015
-Annemarie- schreef: vr 27 mar 2020, 10:44 Doen jullie al mee met de #berenjacht?
Mijn beer van vroeger, uit de jaren ‘60. Hij ziet er wat doorleefd uit. :biggrin2:
Liefdevol door mijn moeder hersteld en met zelfgemaakte kleertjes aan.
Na jaren op zolder komt hij weer goed van pas. :)
Ik heb er over gelezen maar weet nog niet precies wat het inhoudt.

Wat een mooie lieve beer! Met een knappe jas aan :smitten:
Door - pien -
#3399016
hannabelgje schreef: vr 27 mar 2020, 10:23 Goedemorgen allemaal. Blij dat het bijna weekend is. Mijn rug is wel klaar met mijn keukenstoel geloof ik. Gisteren dreft afwasmiddel gekocht. Normaal heb ik altijd lidl eigen merk. Wat een verschil zeg! Nu ben ik fan van dreft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Jeetje ja, meneer hier had er ook zo'n last van met thuiswerken. Bureaustoel besteld, volgende dag al geleverd (het bedrijf blijkt dichtbij te zitten), is de gasveer niet goed, hij zakt zo naar beneden >:( dus die moet weer omgeruild.

Wij hebben ook Lidl huismerk...erg tevreden over. Maar als Dreft in de aanbieding is zal ik het toch 's proberen.
Door Too
#3399017
hannabelgje schreef: vr 27 mar 2020, 10:48 Nee geen bureaustoel hier. De ene dag heb ik er meer last van dan de andere. Vandaag wat meer. Ik probeer regelmatig ff op te staan, rondje kippen voeren, ff was ophangen, ff de afwas doen enzo tussendoor. Dat helpt wel.
Niet aan gedacht dat dreft natuurlijk niet lekker is voor je handen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Hanna zo'n fitnessbal is echt fijn om t zitten mee te variëren èn een yogaatje gewoon van YouTube, hoeft geeneens een uur te duren maar even je rug, heupen en de rest stretchen en twisten doet wonderen óók als je helemaal van beton bent en dus niet lenig ::)
Door Too
#3399018
-Annemarie- schreef: vr 27 mar 2020, 10:44 Doen jullie al mee met de #berenjacht?
Mijn beer van vroeger, uit de jaren ‘60. Hij ziet er wat doorleefd uit. :biggrin2:
Liefdevol door mijn moeder hersteld en met zelfgemaakte kleertjes aan.
Na jaren op zolder komt hij weer goed van pas. :)

:o da's mijn beer.... !!
mijne heeft een tuinbroek aan.. zal m straks s opzoeken.
Door hannabelgje
#3399024
Too schreef:
Hanna zo'n fitnessbal is echt fijn om t zitten mee te variëren èn een yogaatje gewoon van YouTube, hoeft geeneens een uur te duren maar even je rug, heupen en de rest stretchen en twisten doet wonderen óók als je helemaal van beton bent en dus niet lenig ::)
Goede tip. Bedankt. Beetje stretchen tussendoor is misschien wel goed ja.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Mandarijn
#3399025
-Annemarie- schreef: vr 27 mar 2020, 10:44 Doen jullie al mee met de #berenjacht?
Mijn beer van vroeger, uit de jaren ‘60. Hij ziet er wat doorleefd uit. :biggrin2:
Liefdevol door mijn moeder hersteld en met zelfgemaakte kleertjes aan.
Na jaren op zolder komt hij weer goed van pas. :)
Ja ik doe mee. Leuk initiatief om de kleintjes wat te geven om te doen in deze tijd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door