Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3398921
Kim_S schreef: do 26 mar 2020, 12:37 En anders wil ik wel rijden hoor! (als het niet binnen 2 weken is want we kwakkelen hier zelf nog met “officieel geen corona” waarvan we denken dat het wel zo is)...
Je bent een lieverd! :-* :-*
Door Tanna
#3398922
Kim_S schreef: do 26 mar 2020, 12:41 Had ik al gezegd dat manlief een dubbele longontsteking heeft? Na een paar dagen flink hoesten, en daarvoor 0 klachten. Dat kán toch gewoon geen toeval zijn, dat is toch niet een gewoon griepje??

Het ergste is, dat hij “omdat mijn test negatief was en hij niet in Brabant geweest is” geen test krijgt, en ook maar gewoon naar de huisartsenpraktijk moest komen ter beoordeling...

Zijn wij nou gek?
Ik denk niet dat jullie gek zijn. Onze vroegere buurman in het westen werd ziek, bleek een dubbele longontsteking te hebben, twee keer getest, beide keren negatief. Toen ook maar een scan omdat ze het in het ziekenhuis niet vertrouwden en hee.......hij heeft corona.
Gebruikersavatar
Door pike
#3398923
Afgelopen vrijdag was ik met Duc bij de da omdat ik hechtingen moest laten verwijderen. Daar was het verzoek om buiten en/of in de auto te wachten, dus geen mensen bij elkaar in de wachtkamer. En er mocht 1 begeleider mee naar binnen. Ik was op afspraak, er was verder niemand. Nietjes eruit en wegwezen.

@Lizzy, sterkte ermee!

Een paar huizen om de hoek woont een stel dat in de winter altijd in Spanje verblijft. Die zijn een paar dagen geleden thuisgekomen :-X Ik heb ze nog niet gezien, ik hoop uiteraard dat ze gezond zijn maar ik hoop ook dat ze voorlopig binnen blijven. Ik zou het bloedlink vinden als die buiten rond gaan lopen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3398924
Tanna schreef: do 26 mar 2020, 12:50 Ik denk niet dat jullie gek zijn. Onze vroegere buurman in het westen werd ziek, bleek een dubbele longontsteking te hebben, twee keer getest, beide keren negatief. Toen ook maar een scan omdat ze het in het ziekenhuis niet vertrouwden en hee.......hij heeft corona.
Hè bah. Het komt dus echt vaker voor dat de uitslag vals negatief is... 2x getest nog wel :-\
Hoe dan ook blijven we hier binnen tot het over is allemaal. Ook al hebben we dan officieel niks ernstigs ::)
Door Tanna
#3398926
Kim_S schreef: do 26 mar 2020, 13:16 Hè bah. Het komt dus echt vaker voor dat de uitslag vals negatief is... 2x getest nog wel :-\
Hoe dan ook blijven we hier binnen tot het over is allemaal. Ook al hebben we dan officieel niks ernstigs ::)
En de tests waren in het ziekenhuis. Blijf inderdaad voorlopig maar binnen, beterschap!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3398931
Tanna schreef: do 26 mar 2020, 12:47 Maar zelfs dan willen we haar vasthouden, dat snap je. Hopelijk redt ze het nog een tijd en zijn de regels dan weer wat soepeler. Maar ja, erover tobben houd je niet tegen.

Overigens is een vriendin van mij de laatste week twee keer met haar hond bij de da geweest en hebben ze hem beide keren met z'n drieën vast moeten houden om hem te behandelen, dat gebeurt dus ook nog wel.
:bigarmhug:
Ze houden het gewoon lang genoeg uit ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3398932
Kim_S schreef: do 26 mar 2020, 12:41 Had ik al gezegd dat manlief een dubbele longontsteking heeft? Na een paar dagen flink hoesten, en daarvoor 0 klachten. Dat kán toch gewoon geen toeval zijn, dat is toch niet een gewoon griepje??

Het ergste is, dat hij “omdat mijn test negatief was en hij niet in Brabant geweest is” geen test krijgt, en ook maar gewoon naar de huisartsenpraktijk moest komen ter beoordeling...

Zijn wij nou gek?
Jep,
Want 1 jij blaft al een paar weken ( langer dan je normaal ziek bent ) Dan wordt je man ziek en krijgt er longontsteking bij ( wat ie vast ook niet ieder jaar heeft? ) En dat ten tijde van dit virus? Nee joh , gekkie dat is allemaal toeval , echt.

Nou sarcasme uit: sterkte Kim en ook voor je man veel beterschap :-*
Door - pien -
#3398933
Kaio schreef: do 26 mar 2020, 14:00 Jep,
Want 1 jij blaft al een paar weken ( langer dan je normaal ziek bent ) Dan wordt je man ziek en krijgt er longontsteking bij ( wat ie vast ook niet ieder jaar heeft? ) En dat ten tijde van dit virus? Nee joh , gekkie dat is allemaal toeval , echt.

Nou sarcasme uit: sterkte Kim en ook voor je man veel beterschap :-*
Dat dus :-X

Sterkte en beterschap!
Door Lizzy
#3398934
Kim_S schreef: do 26 mar 2020, 12:41 Had ik al gezegd dat manlief een dubbele longontsteking heeft? Na een paar dagen flink hoesten, en daarvoor 0 klachten. Dat kán toch gewoon geen toeval zijn, dat is toch niet een gewoon griepje??

Het ergste is, dat hij “omdat mijn test negatief was en hij niet in Brabant geweest is” geen test krijgt, en ook maar gewoon naar de huisartsenpraktijk moest komen ter beoordeling...

Zijn wij nou gek?
Nee?! Maar jeetje, moet ie niet naar het ziekenhuis dan???? OMG :o ! Maar nee, dit is gewoon geen gewoon griepje. Dit is Corona. En ik vind het te debiel dat hij niet getest wordt EN naar de huisartsenpraktijk moet komen. Kan ie daar lekker 20 man infecteren. Zijn ze debiel geworden daar? Ik belde nog een keer en werd woest. Misschien dat dat helpt.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3398935
Hij heeft nog nooit een longontsteking gehad. Ik vind het veel te toevallig allemaal hoor...

Dank voor de beterschapswensen, als het niet slechter wordt dan dit dan komt het wel goed. Ik hou hem in de gaten :cool:

O en ik hoest zelf ook nog steeds, al 2 weken inmiddels. Ziek ben ik er niet meer van, maar het hoesten blijft wel lang hangen.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3398936
Lizzy schreef: do 26 mar 2020, 14:11 Nee?! Maar jeetje, moet ie niet naar het ziekenhuis dan???? OMG :o ! Maar nee, dit is gewoon geen gewoon griepje. Dit is Corona. En ik vind het te debiel dat hij niet getest wordt EN naar de huisartsenpraktijk moet komen. Kan ie daar lekker 20 man infecteren. Zijn ze debiel geworden daar? Ik belde nog een keer en werd woest. Misschien dat dat helpt.
Hij is al geweest, zat godzijdank alleen in een aparte kamer. Maar zelfs toen drong het niet tot ze door om een test te doen of hem acuut buiten te zetten.

Gelukkig is hij niet ziek genoeg voor het ziekenhuis. Hij houdt zich rustig en blaft de hele dag. Zodra ik ook maar een seconde het idee heb dat het niet goed gaat ben ik al onderweg naar het ziekenhuis (na vooraf te bellen uiteraard).
Gebruikersavatar
Door Laika
#3398937
Kim_S schreef: do 26 mar 2020, 14:17 Hij is al geweest, zat godzijdank alleen in een aparte kamer. Maar zelfs toen drong het niet tot ze door om een test te doen of hem acuut buiten te zetten.

Gelukkig is hij niet ziek genoeg voor het ziekenhuis. Hij houdt zich rustig en blaft de hele dag. Zodra ik ook maar een seconde het idee heb dat het niet goed gaat ben ik al onderweg naar het ziekenhuis (na vooraf te bellen uiteraard).
Beterschap voor jou en meneer _S :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3398938
Laika schreef: do 26 mar 2020, 14:24 Beterschap voor jou en meneer _S :-* :-*
Dank! :-*

(En jullie kunnen nog gewoon veilig naar de huisarts neem ik aan, wij hebben een Duitse, dus niet die bij jullie in de buurt ;))
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398939
Och jeetje Kim! Heel veel beterschap voor jou en man!! Bizar hoor dat het zo gaat. Ik denk ook niet dat het toeval is.
Hopelijk redden jullie het met boodschappen en dieren.

En onze oudjes gaan het gewoon nog even volhouden hoor!!! (spookt ook door mijn hoofd!)
:bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door