Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3398880
pike schreef: wo 25 mar 2020, 21:48 Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje :-\ :'(
He bah, wat naar :-\

Heel veel sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3398886
Vreselijk verdrietig Pike. In zulke situaties zijn de huidige maatregelen extra hard. Veel sterkte!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398892
pike schreef:Mijn moeder van 94 die zo verstandig was om iedereen uit haar buurt te houden vanwege het corona-virus, heeft vanochtend een herseninfarct gehad en ligt nu in het ziekenhuis en is geopereerd. Hoe en of ze eruit komt is nog de vraag. En er mag natuurlijk geen bezoek komen. Zolang ze niet aanspreekbaar is is dat nog tot daar en toe, maar als ze wel een beetje bij haar positieven komt en ze ligt daar in haar eentje :-\ :'(
Ach Pike, wat verschrikkelijk verdrietig. Wat een ellende zeg.
Is er iemand die je kan opvangen?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3398893
Jemig Pike, wat een nachtmerrie... Ik duim voor goed herstel van je moeder, dikke knuffel! :-*
Gebruikersavatar
Door pike
#3398903
Dank je wel allemaal voor alle lieve woorden! Mijn broer onderhoud de contacten met het ziekenhuis. Ze is de nacht goed doorgekomen en gelukkig is ze ook goed vooruitgegaan. Ze is weer helder en kan een gesprek voeren, dus dat klinkt heel positief. Ze had rechts verlammingsverschijnselen, maar het been doet het weer en haar arm gaat vooruit. We kunnen niet veel meer doen dan afwachten. En dan ga ik eens op onderzoek uit of ze telefonisch misschien te bereiken is. Haar mobieltje ligt ongetwijfeld thuis. Ze zou naar een andere afdeling gaan dus ik wacht even af tot ik weet waar ze precies ligt.
Door Tanna
#3398910
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat de volgende dag een gesprek kunnen voeren een regelrecht wonder is, dat klinkt goed.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398916
Klinkt positief dat je moeder al weer gesprekken kan voeren en de verlammingsverschijnselen afnemen.
Veel sterkte..
Gebruikersavatar
Door pike
#3398925
Tanna schreef: do 26 mar 2020, 12:08 Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat de volgende dag een gesprek kunnen voeren een regelrecht wonder is, dat klinkt goed.
Oh echt? Je maakt me helemaal vrolijk :-* Ik dacht eerst oh jee dan heb ik het vast verkeerd gelezen, maar het staat er echt: Zij is helder en kan weer een gesprek voeren. Gisteren kon ze alleen maar wat onbegrijpelijk brobbelen.
Door Tanna
#3398927
pike schreef: do 26 mar 2020, 13:16 Oh echt? Je maakt me helemaal vrolijk :-* Ik dacht eerst oh jee dan heb ik het vast verkeerd gelezen, maar het staat er echt: Zij is helder en kan weer een gesprek voeren. Gisteren kon ze alleen maar wat onbegrijpelijk brobbelen.
Het is voor mijn lief na een halfjaar nog een hele opgaaf. In zijn hoofd kan hij het wel, maar de afasie speelt hem vaak parten, waardoor hij verkeerde woorden zegt.
Door Anne in Zweden
#3398929
Blij te lezen dat je moeder de goede kant op gaat, Pike! Beterschap voor haar en sterkte voor jou en iedereen die haar nu zou willen knuffelen maar dat niet mag. :-*
Door M@rina
#3398981
Wat een schrik Pike, gelukkig is er snel herstel, Dat is bij dit soort dingen altijd een goed teken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door