Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3398643
Een Kimmetje lasagne.
Lizzy schreef:Rode kool (in de oven met appel, walnoten, tofu). Ik lust helemaal geen rode kool :biggrin2:
Gatver! Rode kool is nou niet direct een groente die je makkelijk opleukt of verstopt. Ik hoop voor je dat het gelukt is, maar persoonlijk zou ik me er niet aan wagen ;D . Maar ik kan serieus als niet door de gang bij de bedrijfskantine lopen als er rode kool op het menu staat, ik vind die lucht zo, hoe zeg ik dat netjes, sterk ::) .
Door Lizzy
#3398648
Kaela schreef: ma 23 mar 2020, 16:55 Een Kimmetje lasagne.



Gatver! Rode kool is nou niet direct een groente die je makkelijk opleukt of verstopt. Ik hoop voor je dat het gelukt is, maar persoonlijk zou ik me er niet aan wagen ;D . Maar ik kan serieus als niet door de gang bij de bedrijfskantine lopen als er rode kool op het menu staat, ik vind die lucht zo, hoe zeg ik dat netjes, sterk ::) .
Zeg maar gerust goor ;D. Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik dat vorige week gekocht heb hoor. Ik dacht "handig, pakje groenten hamsteren" :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3398655
Lizzy schreef: ma 23 mar 2020, 17:05 Zeg maar gerust goor ;D. Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik dat vorige week gekocht heb hoor. Ik dacht "handig, pakje groenten hamsteren" :biggrin2:
We maken allemaal fouten... Hopelijk heb je meer dan alleen rode kool gehamsterd!
Gebruikersavatar
Door pike
#3398756
Aangezien mijn boodschappen niet eerder dan morgen kunnen worden bezorgd en ik gisteren alle restjes aan groente die ik nog kon vinden in de koelkast heb weggewerkt in een ovenschotel, zijn we vandaag gedoemd tot het eten van pannenkoeken (met cranberries en rozijntjes) :biggrin2:
Door - pien -
#3398809
Een emmertje goulash uit de vriezer (met rijst) want zaterdag komt Remco weer :)
O nee, dat was gisteren. Vandaag misschien nog een emmertje uit de vriezer of groente 'die het eerst op moet' ;D
Door - pien -
#3398900
- pien - schreef: wo 25 mar 2020, 09:53 Een emmertje goulash uit de vriezer (met rijst) want zaterdag komt Remco weer :)
O nee, dat was gisteren. Vandaag misschien nog een emmertje uit de vriezer of groente 'die het eerst op moet' ;D
Het werd lamsschenkelstoof. Met meiknol, bleekselderij, regenboogwortel, aardappel.
Vanavond Polderhoen met opa's friet en appelmoes :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door