Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Basil
#3398652
Kaela schreef: ma 23 mar 2020, 16:56 Als je moet kiezen is er toch niets aan! Neem ze allemaal maar Basil! Laat ze je smaken!
Hij kon niet kiezen, heeft ze allemaal geproefd :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398658
Lizzy schreef:Heeft iemand gisteren nog naar boer zoekt vrouw gekeken? (kroegenpraat).
Ja, wijn! Lekker.
En toevallig heb ik gekeken, bij gebrek aan beter. ;D
Door Siberienne
#3398701
Effe zitten en een klein glaasje whiskey. Paar nootjes erbij. Proost!

Deze dag heeft me echt goed gedaan, boswandelingen (heerlijk rustig hier), hondjes gekamd (sneeuw in de tuin...) en wat gewone huishoudelijke dingen gedaan. En even achter mijn mozaïek gezeten, ik ben bezig met een paneel met ‘De zee’
Door Ingeborg1958
#3398704
Lizzy schreef: ma 23 mar 2020, 17:20 Heeft iemand gisteren nog naar boer zoekt vrouw gekeken? (kroegenpraat).
Ja gekeken,het is weer een groep met veel aparte figuren hoor.
Maar het leukst is eigenlijk iedere maandagochtend de column van Rick Evers op fb! Hilarisch!!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3398710
Siberienne schreef: ma 23 mar 2020, 21:43 Effe zitten en een klein glaasje whiskey. Paar nootjes erbij. Proost!

Deze dag heeft me echt goed gedaan, boswandelingen (heerlijk rustig hier), hondjes gekamd (sneeuw in de tuin...) en wat gewone huishoudelijke dingen gedaan. En even achter mijn mozaïek gezeten, ik ben bezig met een paneel met ‘De zee’
Wat fijn om te lezen Siberienne!

Hier kopje koffie op dus kan weer thuis aan de slag.
Vanmiddag wordt als het goed is mijn fitnessbal bezorgd die ook te gebruiken is als zitbal bij het bureau wat weer goed is voor de rug. Multifunctioneel :cool: daarnaast ook een trx setje die aan de deur te bevestigen is zodat ik mijn eigen sportschooltje heb zonder dat het al te veel ruimte inneemt :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3398711
Goedemorgen :) .... lekker zonnetje, minder koud dan gisterochtend ;D .. vanmiddag worden er 4 legpuzzels (1000 stukjes) bezorgd... vorige week maandag bij Action 2 gekocht (dames wilden naast hun schoolwerk, graag puzzelen; tja, beetje ontspanning en tijdverdrijf ipv Netflixen ;) ), de 2de is al in de maak.... dus zij vermaken zich wel komende tijd.....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3398712
Vanmorgen al lekker aan de yoga. Eerst op de tv, liep vast. Tablet gehaald en een hele fijne les gevonden.

Zit ik helemaal zen te zijn, komt er opeens reclame tussendoor van een of ander oorlogsspelletje. Jeeeeezzzzzz!!!! Als je dan toch reclame wil doen, doe dan iets afgestemd op de doelgroep. Ik schrok me compleet de rambam ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3398713
Kaela schreef: di 24 mar 2020, 08:13 Vanmorgen al lekker aan de yoga. Eerst op de tv, liep vast. Tablet gehaald en een hele fijne les gevonden.

Zit ik helemaal zen te zijn, komt er opeens reclame tussendoor van een of ander oorlogsspelletje. Jeeeeezzzzzz!!!! Als je dan toch reclame wil doen, doe dan iets afgestemd op de doelgroep. Ik schrok me compleet de rambam ;D
Dat is met opzet, waardeer je je yoga zen momenten alleen maar nog meer ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3398714
Siberienne schreef: ma 23 mar 2020, 21:43 Effe zitten en een klein glaasje whiskey. Paar nootjes erbij. Proost!

Deze dag heeft me echt goed gedaan, boswandelingen (heerlijk rustig hier), hondjes gekamd (sneeuw in de tuin...) en wat gewone huishoudelijke dingen gedaan. En even achter mijn mozaïek gezeten, ik ben bezig met een paneel met ‘De zee’
Zo fijn voor je :-*
CindyMayella schreef:Goedemorgen :) .... lekker zonnetje, minder koud dan gisterochtend ;D .. vanmiddag worden er 4 legpuzzels (1000 stukjes) bezorgd... vorige week maandag bij Action 2 gekocht (dames wilden naast hun schoolwerk, graag puzzelen; tja, beetje ontspanning en tijdverdrijf ipv Netflixen ;) ), de 2de is al in de maak.... dus zij vermaken zich wel komende tijd.....
Ik zag op Amazon ook de onoplosbare puzzels. De ene kant bijv allemaal katten en de andere allemaal honden, dus dubbelzijdig ;D. Of alleen maar strand zand..... Dus als de puzzels te eenvoudig worden zijn er nog wat uitdagingen te vinden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3398720
Kaio schreef: di 24 mar 2020, 09:14 Ik zag op Amazon ook de onoplosbare puzzels. De ene kant bijv allemaal katten en de andere allemaal honden, dus dubbelzijdig ;D. Of alleen maar strand zand..... Dus als de puzzels te eenvoudig worden zijn er nog wat uitdagingen te vinden :biggrin2:
Wat gemeen! ;D
Spijtig genoeg heb ik daar allemaal geen tijd voor met de kindjes. Want ook nog ongemaakte puzzels en net begonnen borduurwerkjes liggen.
Maar goed, van de kindjes genieten we ook. :)

Ondertussen helpt mijn pa mij wat met mijn ex-werkgever onder druk te zetten zodat hij mijn openstaande vakantiedagen nog uitbetaald (ook die van vorige jaren), want volgens een bevriende advocaat zou ik daar toch recht op hebben.
Hopelijk werkt het, want het gaat voor mij over ongeveer 2500 euro...

Verder heb ik beslist, nu we toch niet onder de mensen komen, om te stoppen met mijn haar met zeep te wassen. Cold turkey. Dus Ik ga nu een paar maand met vettig haar rondlopen maar toch niemand die het ziet. ;D
Benieuwd of zich dat binnen enkele weken stabiliseert. Vanmorgen de eerste keer gedouched en enkel met water gewassen, dat voelde (en voelt nog steeds) beter en schoner dan ik verwacht had.
Door Elf
#3398721
Wij hebben voor mijn vader en mijn schoonmoeder (80+, zeer vitaal maar wonen beiden alleen) bij de Hema een puzzel van 1000 stukjes besteld met leuke/gekke foto’s van hun (klein)kleinkinderen. Ze worden als het goed is morgen bezorgd. Ik ben zo benieuwd! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door