Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3398583
Ik lees net op NU.nl dat het RIVM in Duitsland het Robert Koch Institut heet.

Toevallig net een serie over gezien, heel interessant!
Mocht men geïnteresseerd zijn in een beetje medische geschiedenis (en verder is het vooral een makkelijke serie.. beetje soapachtig.. om te kijken) Charite op Netflix vond ik erg leuk.
De opvolger ervan heet Charite at war.
Het gaat over het in het echt bestaande Charite ziekenhuis in Duitsland, waar veel ontdekkingen zijn gedaan.
#3398664
Wij hebben dit weekend Kalifat gekeken, spannend en met een verrassend einde. Er komt vast nog een seizoen :)
Gisteren begonnen met Wisthing, lijkt ook een goede serie te zijn. Beide zijn scandi series.

Daarnaast kijken we af en toe nog een aflevering van Orphan Black. Zijn met de laatste afleveringen bezig en het duurt net even te lang maar wil toch weten hoe het afloopt.
Door keetje
#3398674
El_Kato schreef: ma 23 mar 2020, 18:11 Wij hebben dit weekend Kalifat gekeken, spannend en met een verrassend einde. Er komt vast nog een seizoen :)
Gisteren begonnen met Wisthing, lijkt ook een goede serie te zijn. Beide zijn scandi series.

Daarnaast kijken we af en toe nog een aflevering van Orphan Black. Zijn met de laatste afleveringen bezig en het duurt net even te lang maar wil toch weten hoe het afloopt.
Wisthing heb ik gezien, goede serie. Kalifat staat op mijn nog-te-kijkenlijstje.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3399686
Oh, en daarvoor Wisting.
Noorse serie, vond hem erg goed.
Wel op de originele taal zetten want nagesynchroniseerd in het Engels....dat is hem niet, ziet er raar uit en de stemmen klinken mij te klinisch.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door