Voor de maand April weer een nieuw besteltopic :)
De bestelling wordt aan huis bezorgd met vaste vervoerskosten van €4,95. Alles wordt diepgevroren bezorgd (-18 graden).
In verband met de maatregelen rondom het corona-virus zal de bestelling volledig contactloos bezorgd worden.

Planning April:

1 april: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant
2 april: Gelderland en Overijssel
3 april: Limburg en België (Belgisch Limburg en Luik)
4 april: Noord-Holland & Zuid-Holland

8 april: Friesland, Groningen, Drenthe & omgeving Steenwijk
9 april: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant
10 april: Gelderland en Overijssel
11 april: Noord-Holland & Zuid-Holland

15 april: Limburg en België (Belgisch Limburg en Luik)
16 april: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant
17 april: Antwerpen, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, omgeving Brussel, Zeeland en omgeving Roosendaal
17 april: Gelderland en Overijssel
18 april: Noord-Holland & Zuid-Holland

22 april: Friesland, Groningen, Drenthe & omgeving Steenwijk
23 april: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant
24 april: Gelderland en Overijssel
25 april: Noord-Holland & Zuid-Holland

29 april: Limburg en België (Belgisch Limburg en Luik)
30 april: Utrecht, Flevoland & Noord-Brabant

De link naar het online bestelformulier:

www.florisvlees.nl

Groetjes
pike schreef: ma 13 apr 2020, 14:07 Remco, weet je misschien hoeveel een stuks wild konijnkarkas en een stuks haaskarkas wegen?
Wat de wild konijnkk van Bandit is mijn ervaring tussen de 3,5 en 4 ons. Prijzige gevalletjes dus voor iets wat niet 'verzorgd' (fokken, huisvesting, voeren, etc) dient te worden. Meneer hond vindt ze wel het allerlekkerst.
src_esther schreef: ma 13 apr 2020, 19:21 Wat de wild konijnkk van Bandit is mijn ervaring tussen de 3,5 en 4 ons. Prijzige gevalletjes dus voor iets wat niet 'verzorgd' (fokken, huisvesting, voeren, etc) dient te worden. Meneer hond vindt ze wel het allerlekkerst.
Dank je :) Ik was ook al op Bandit karkassen gaan googelen en zag hier en daar dat soort gewichten staan. Voor haaskk stond er overal 250 gram.
Ik heb vroeger veel haaskk gevoerd maar ik kon me gewoon niet herinneren hoeveel die dingen toen wogen.
Ze zijn zonder meer prijzig. Maar als je geen bulk wil of kan kopen is alles eigenlijk prijzig. Op het moment ben ik blij dat ik die dingen "klein" kan kopen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door