Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3398401
Goedemorgen allemaal, ochtendronde al achter de rug... wat is het koud door de wind, brrrrr.... mn vingertoppen waren nog koud ondanks mn handschoenen....

Honden genieten van de ochtendzon :D ....
image.jpg
image.jpg (2.42 MiB) 1367 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3398405
Goedemorgen....je zou er toch zo bij gaan liggen.


En weer een bloemetje voor wat fleurigheid in deze rare tijden.
Bijlagen
140415-KRN_5880-140.jpg
140415-KRN_5880-140.jpg (389.35 KiB) 1357 keer bekeken
Door hannabelgje
#3398412
Goedemorgen ik ga een klein rondje met Zoë lopen en daarna gaan we terug naar bed. Gewoon omdat het kan. Ik ga lekker lezen en Zoë gaat dan met een lege blaas weer verder slapen.
Fijne zondag allemaal!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Cathelijn
#3398414
Ilan mag graag na de ochtendwandeling vanaf de bank de straat in de gaten houden. Even kijken wat er allemaal gebeurt.
Nou, op een voorbij lopende kat, niet echt veel kan ik zeggen.
Oh, zijn koppie gaat omhoog, komt er iemand aan?
Eh nee, zal wel een blaadje zijn dat door de wind voorbij geblazen wordt, want ik zie niemand.
Ik ben benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden, nu er niks op 'tv' is :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3398415
Vroehûh....
Stond er op zondag bekers en dierenbiscuitjes op het aanrecht. Dan kon mijn grote broer yogi inschenken, en konden we samen voor de televisie zitten tot onze ouders uit bed kwamen....

Mijn vriendje slaapt zondag graag uit, dus zit ik op zondag nog steeds voor de tv :)
MET een nieuwe aflevering van gardeners world (ik houd van Engelse kneuterigheid), chocolademelk en een breiwerkje :) *zen*

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3398419
Wij zijn even gaan wandelen in een natuurgebiedje niet al te ver weg. Het was er net zo rustig als normaal en het was fijn er even uit te zijn. Nu warme choco en een stroopwafel, jammie!
Door Mandarijn
#3398424
Net in de stad boodschappen gedaan. Er stonden 2 auto's op de parkeerplaats. De AH leek uitgestorven. De grens is dicht en dat merken we. Wij kunnen niet tanken in België, maar de belgen kunnen ook niet meer naar de supermarkten hier. Dan zie je opeens hoe normaal het is om even de streep over te gaan voor boodschappen of tanken.

Nu lekker croissantjes en zometeen een 'tas" koffie.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3398434
Ik ga zo buiten de was ophangen. *huisvrouwalert*
Meneer is de garage aan het opruimen. Straks de wekelijkse boodschappen halen, en dan een kopje thee in de zon, uit de wind. We hebben daar een heerlijk hoekje voor. :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3398444
Mandarijn schreef: zo 22 mar 2020, 11:27 Net in de stad boodschappen gedaan. Er stonden 2 auto's op de parkeerplaats. De AH leek uitgestorven. De grens is dicht en dat merken we. Wij kunnen niet tanken in België, maar de belgen kunnen ook niet meer naar de supermarkten hier. Dan zie je opeens hoe normaal het is om even de streep over te gaan voor boodschappen of tanken.

Nu lekker croissantjes en zometeen een 'tas" koffie.
Dat ga ik hier ook hebben denk ik, 1/3 was hier Belg in de supermarkt en DM ( ja in duitsland) dus dat scheelt.

Ik ga hier ook zo de grens over, dat is hier vice versa normaal, ook met boodschappen en winkelen, op verschillende plekken loopt hier NL en DE in elkaar over, niet eens duidelijk waar de grens precies is! Ook bebouwde kom loopt zo in elkaar over.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398450
Geen idee wat Bierschiss is en wat unvernünftig scharf betekent ook niet. Wel de letterlijke betekenis van unvernünftig en scharf maar ik denk dat het anders is?

Ik heb beide op 1 staan dus ik kan nog 15 dagen met mijn 6 rollen pleepapier
;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3398453
sam28 schreef: zo 22 mar 2020, 12:13 Geen idee wat Bierschiss is en wat unvernünftig scharf betekent ook niet. Wel de letterlijke betekenis van unvernünftig en scharf maar ik denk dat het anders is?

Ik heb beide op 1 staan dus ik kan nog 15 dagen met mijn 6 rollen pleepapier
;D ;D ;D ;D
Bierschiss= iets te veel bier gezopen de avond van tevoren
Unvernunftig scharf = niet zo heel verstandig te heet gekruid
:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door