Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3398304
Dat het nu ineens weer heel erg is was niet te verwachten. Ik heb dr wat rustgevends gegeven en hoop dat dat zo gaat werken. Ze valt echt om als ze met haar kop schud.
DA nr 2 zei dat er dan een CT gemaakt moet worden, anders kun je er weinig van zeggen.
Zij zijn open tot 18u vandaag. Het dierenziekenhuis (DA1) 24u, maar daar heb ik zo weinig vertrouwen in. DA 2 ken ik niet, alleen dat ze in de buurt zitten en ik er lopend heen kan.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398311
Besloten dat ik afwacht tot 14.30. Als ze dan nog zo onrustig is bel ik en ga ik naar de DA.
De DA 2 is verbonden aan ziekenhuis van DA 1. Dus dat schiet niet zo op. Ik ga dat dan wel bespreken.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398329
Ik denk dat het de schrik was ofzo. Ze is nog wel wat wiebelig maar niet meer zo erg als vanochtend en niet veel erger dan gister. Wat een paniek heb ik dan toch ineens. :'(
Door Eef+Stippels
#3398336
sam28 schreef:Ik denk dat het de schrik was ofzo. Ze is nog wel wat wiebelig maar niet meer zo erg als vanochtend en niet veel erger dan gister. Wat een paniek heb ik dan toch ineens. :'(
Heel begrijpelijk idd :-*
:bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398344
Ze loopt weer redelijk normaal zoals ze gister ook deed en is ook weer rustig. Heeft lekker in de zon liggen slapen in de vensterbank en ligt nu te Lea'en bij mij op de bank. Ik wacht tot maandag, tot mijn eigen DA er weer is.
Ik ben ook weer rustiger. :P Bezorgd, maar rustig.

Ik ga maandag aandringen op een bloeddruk meting en een scan.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398410
Ze leek gisteravond en vandaag wel stabieler te zijn dan voor de "aanval" van gisteren.
Een soort 8 stappen achteruit en dan 10 stappen vooruit ofzo.
Ik ga morgen wel langs Anne-Marie want vertrouwen doe ik het niet.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398569
Ik heb het idee dat ze ineens duizelig word als ze uit een diepe slaap schrikt.
Afgelopen nacht moest ik vriendin en partner van schiphol halen en toen ik thuis kwam stond ze midden in de kamer de wiebelen. Daarna herstelt zich dat ook wel weer. Ze doet wat ze altijd doet. Ik heb alleen wel het idee dat ze weer een jas heeft uit gedaan.

Anne-Marie stond te opereren dus ik kon niet met haar spreken. Ze belt als ze klaar is maar in ieder geval om 13.45. Een telefonisch consult en alleen spoed mag langs komen.

Sinds gister schiet door mn hoofd; Wanneer is het genoeg? Hoelang moet ik dr nog door laten lopen, heeft ze er nog plezier in?
Ik weet het niet. :'(

Edit; het is ook gewoon een rottijd en timing omdat ik gister weer gebeld ben om te gaan werken in Brabant. Dat gaat vandaag alleen niet door omdat ik gebeld was voor een zorgafdeling en zij vond dat ik beter in een ziekenhuis van pas kom.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door