Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3398082
hannabelgje schreef: do 19 mar 2020, 21:49 Dit topic maar weer tevoorschijn toveren. Kunnen we wel gebruiken denk ik.
Vandaag is 1 van de schildpadden wakker geworden uut winterslaap. Ik was blij em weer te zien. Ik hoop dat nummer 2 ook volgt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Oh wat leuk! :D
Pics or it didn't happen :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3398176
De teller staat op 4 inmiddels, en er staat nog 1 schaap “op knappen”.

Wel 1 lammetje dat verstoten is, helaas. Het schaap op de foto vond 1 kind wel genoeg ::)
Dat lammetje is prima in orde gelukkig, en krijgt elke paar uur een flesje van de baas :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3398315
Vandaag dan toch weer op de weegschaal gestaan nadat ik 10 maart ben begonnen om na het avondeten niets meer te snacken. Is er nu bijna een kilo af ondanks dat het sporten is stilgelegd door corona. Best wel heel erg blij mee :cool:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3398320
Eef+Stippels schreef: za 21 mar 2020, 12:57 Wat goed!
Er zijn online vast binnen-sport filmpjes te vinden :biggrin2: Je optrekken aan de deurpost ofzo :P
Mijn eigen sportschool is afgelopen week ook 2 keer live geweest. 1 keer pilates en 1 keer aangepaste shape. Ik dacht alleen maar continu 'dit is niks voor mij' ;D normaal is shape een circuittraining en doe ik daarnaast 1 keer bootcamp en 1 keer pilates dus 3 keer in de week totaal.
Wil wel kijken of ik plank en opdrukken in mijn systeem te krijgen om niet teveel spieren te gaan verliezen maar trainingen inclusief omkleden thuis dat wordt hem niet heb ik ervaren ::)
Door Eef+Stippels
#3398323
dinky89 schreef: za 21 mar 2020, 13:06 Mijn eigen sportschool is afgelopen week ook 2 keer live geweest. 1 keer pilates en 1 keer aangepaste shape. Ik dacht alleen maar continu 'dit is niks voor mij' ;D normaal is shape een circuittraining en doe ik daarnaast 1 keer bootcamp en 1 keer pilates dus 3 keer in de week totaal.
Wil wel kijken of ik plank en opdrukken in mijn systeem te krijgen om niet teveel spieren te gaan verliezen maar trainingen inclusief omkleden thuis dat wordt hem niet heb ik ervaren ::)
;D ;D
Het is wel makkelijker volhouden als je er de deur voor uit moet he?! :biggrin2:
Maar spieren ben je zo kwijt, dus you go girl! :P
Door hannabelgje
#3398852
Zoë heeft deze avond weer fijn met haar nieuwe hondenvriendje gespeeld. Zo fijn dat ze weer een vriendje heeft. Dat heeft ze duidelijk erg gemist.
En kleine Noodles is klaar met gillen. Ok wel prettig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door