Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3397675
Lizzy schreef: ma 09 mar 2020, 12:50 Ik vond Once Upon a Time ook leuk. Behalve het laatste seizoen. Maar het is niet iets waar ik Leo mee lastig moet vallen. Zelfde geldt voor Merlin. Ik heb ervan genoten! Maar Leo zal daar nog geen kwart aflevering van kijken :biggrin2:
Merlin hebben wij op de BBC gekeken, we vonden het allebei een geweldige serie. Netflix hebben we niet.......
Door keetje
#3397703
Ik ben gisteren begonnen met Brot. Ontdekte halverwege de eerste aflevering dat ik de taal kon veranderen. Zat naar de engelse nasynchronisatie te kijken, was zo raar! Nu zit ik dus naar de IJslandse versie te kijken, totaal onverstaanbaar maar de monden gaan nu wel gelijk met de geluiden, is best wel plezierig. ;D
#3397709
keetje schreef: di 17 mar 2020, 10:37 Ik ben gisteren begonnen met Brot. Ontdekte halverwege de eerste aflevering dat ik de taal kon veranderen. Zat naar de engelse nasynchronisatie te kijken, was zo raar! Nu zit ik dus naar de IJslandse versie te kijken, totaal onverstaanbaar maar de monden gaan nu wel gelijk met de geluiden, is best wel plezierig. ;D
Haha, dat hadden wij precies hetzelfde ;D ;D ;D Anders denk je 'er klopt iets heel erg niet' :g:
Ik kan er geen chocola van maken, de tekst en hoe zij het uitspreken.
Indrukwekkende natuur daar in Ijsland, mijn dochter is er geweest.
Wij hebben net gister de laatste aflevering van Brot gekeken.
Ik denk dat we nu het nieuwe seizoen van Elite gaan kijken.
Door keetje
#3397710
ja, er klopt dan gewoon iets niet. ;D Ik zou graag een keer naar IJsland gaan. Ik ben trouwens gek op Ijslandse en Scandinavische series. Heerlijk! Meestal verstaanbaar maar altijd met veel zorg gemaakt.
#3397747
Sinds er alleen nog maar corona op tv is hebben we sinds 3 dagen dan toch netflix ::)
Zijn nu bezig met de F1 documentaire over het afgelopen seizoen nu de start van het nieuwe seizoen is uitgesteld :biggrin2:
#3397766
Ik heb heel veel kook series gekeken. Wat ook leuk is, zijn de afleveringen over bbq over de hele wereld. Weet zo even niet meer hoe die heet.
Verder 'The kindness diaries'. Wat dingetjes van Brené Brown, Monty Don's French gardens (we waren deze zomer aan de Loire). ;D

Oh, en voor de liefhebbers: er zijn op Ziggo weer nieuwe afleveringen van Outlander, seizoen 5! :)
#3398260
- pien - schreef: di 17 mar 2020, 11:33 Haha, dat hadden wij precies hetzelfde ;D ;D ;D Anders denk je 'er klopt iets heel erg niet' :g:
Ik kan er geen chocola van maken, de tekst en hoe zij het uitspreken.
Indrukwekkende natuur daar in Ijsland, mijn dochter is er geweest.
Wij hebben net gister de laatste aflevering van Brot gekeken.
Ik denk dat we nu het nieuwe seizoen van Elite gaan kijken.
Elite was ik na 2 afleveringen van de nieuwe serie al zat. Het was serieus een herhaling van seizoen 1 en 2.
Het werd Kalifat. Goed! Ook al weer afgelopen.
Nu zijn we aan een nieuwe begonnen maar ik weet al niet meer welke ;D
Ik zit toch altijd te lezen én tv te kijken, een soort behang, meer is het niet, behalve als het retespannend is!
#3398261
-Annemarie- schreef: di 17 mar 2020, 18:20 Ik heb heel veel kook series gekeken. Wat ook leuk is, zijn de afleveringen over bbq over de hele wereld. Weet zo even niet meer hoe die heet.
Verder 'The kindness diaries'. Wat dingetjes van Brené Brown, Monty Don's French gardens (we waren deze zomer aan de Loire). ;D

Oh, en voor de liefhebbers: er zijn op Ziggo weer nieuwe afleveringen van Outlander, seizoen 5! :)
Lijkt me leuk, die kookseries! Ik ga even op zoek :yeah:
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3398263
-Annemarie- schreef: di 17 mar 2020, 18:20 Ik heb heel veel kook series gekeken. Wat ook leuk is, zijn de afleveringen over bbq over de hele wereld. Weet zo even niet meer hoe die heet.
Verder 'The kindness diaries'. Wat dingetjes van Brené Brown, Monty Don's French gardens (we waren deze zomer aan de Loire). ;D

Oh, en voor de liefhebbers: er zijn op Ziggo weer nieuwe afleveringen van Outlander, seizoen 5! :)
Misschien heb ik het al gevraagd of gezegd hoor, maar heb je Salt Fat Acid Heat al gezien van Samin Nosrat al gezien?
Ik vind dat zo'n heerlijk mens, het enthousiasme spat er vanaf.
Het kookboek is ook erg leuk.
#3398293
KarenH schreef: za 21 mar 2020, 08:47 Misschien heb ik het al gevraagd of gezegd hoor, maar heb je Salt Fat Acid Heat al gezien van Samin Nosrat al gezien?
Ik vind dat zo'n heerlijk mens, het enthousiasme spat er vanaf.
Het kookboek is ook erg leuk.
Ja, geweldig! Tof mens ook. Ik ga ze nog een keer kijken, was teveel informatie om in één keer op te slaan. ;D
Maar ook veel dingen die ik al wist, fijn herkenbaar.
#3398480
dinky89 schreef:Sinds er alleen nog maar corona op tv is hebben we sinds 3 dagen dan toch netflix ::)
Zijn nu bezig met de F1 documentaire over het afgelopen seizoen nu de start van het nieuwe seizoen is uitgesteld :biggrin2:
Je moet ook echt seizoen 1 kijken, die is wel van het jaar ervoor maar echt wel de moeite waard!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door