Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3397913
Angelique schreef: wo 18 mar 2020, 14:43 Beetje gluren op Pinterest op doodle grooming en dan ben je zo een stuk wijzer.

Ik opteer trouwens voor 2x doodle hoofd :biggrin2:
Inderdaad heb ik al op internet rondgekeken hoor. Heb zijn koppie ook al een keer goed bijgeknipt.

Maar nee, geen 2x doodle. :biggrin2: :biggrin2:
#3397936
De dwergpoedel van m'n oma, toen ik kind was, had een Doodle-kapsel. ::) :P
Die schoren ze gewoon met de tondeuse kort als het te lang werd. Ik heb dat altijd best mooi gevonden, maar ja, ik was dat zo gewend.
Was trouwens een heerlijk beestje, die dwergpoedel. Leuk kinderformaat ook. :biggrin2:

Ik vind het heerlijk om Charlie en Bobbie samen te zien. Zouden best wel wat meer foto's mogen zijn. ;)
En het is idd heerlijk dat ze het zo fijn samen kunnen vinden. Een match op alle vlakken?
Heb je de vorige eigenaren nog gehoord?
#3397939
pearlsofpassion schreef: wo 18 mar 2020, 19:04 De dwergpoedel van m'n oma, toen ik kind was, had een Doodle-kapsel. ::) :P
Die schoren ze gewoon met de tondeuse kort als het te lang werd. Ik heb dat altijd best mooi gevonden, maar ja, ik was dat zo gewend.
Was trouwens een heerlijk beestje, die dwergpoedel. Leuk kinderformaat ook. :biggrin2:

Ik vind het heerlijk om Charlie en Bobbie samen te zien. Zouden best wel wat meer foto's mogen zijn. ;)
En het is idd heerlijk dat ze het zo fijn samen kunnen vinden. Een match op alle vlakken?
Heb je de vorige eigenaren nog gehoord?
Ja, dwerg is wel een leuk kinderformaatje, dan is Charlie best groot in de ogen van een klein kindje.

Vond het al best veel foto's eigenlijk haha.
Ja, echt een match op alle vlakken. Charlie is ook duidelijk en leert hem veel, Bobbie haalt ook echt veel stabiliteit uit Charlie. En Charlie is ineens een stuk happiger op zijn beloningen. Niet op zijn voer overigens. ::)
Ja, die vragen heel af en toe via een appje hoe het gaat.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3397940
pearlsofpassion schreef: wo 18 mar 2020, 19:04 De dwergpoedel van m'n oma, toen ik kind was, had een Doodle-kapsel. ::) :P
Die schoren ze gewoon met de tondeuse kort als het te lang werd. Ik heb dat altijd best mooi gevonden, maar ja, ik was dat zo gewend.
Was trouwens een heerlijk beestje, die dwergpoedel. Leuk kinderformaat ook. :biggrin2:

Ik vind het heerlijk om Charlie en Bobbie samen te zien. Zouden best wel wat meer foto's mogen zijn. ;)
En het is idd heerlijk dat ze het zo fijn samen kunnen vinden. Een match op alle vlakken?
Heb je de vorige eigenaren nog gehoord?

Een doodle kapsel is nog wel wat anders dan er ff met een tondeuze rondom gaan :P
#3397947
Charlie Angel schreef: wo 18 mar 2020, 19:07 Ja, dwerg is wel een leuk kinderformaatje, dan is Charlie best groot in de ogen van een klein kindje.

Vond het al best veel foto's eigenlijk haha.
Ja, echt een match op alle vlakken. Charlie is ook duidelijk en leert hem veel, Bobbie haalt ook echt veel stabiliteit uit Charlie. En Charlie is ineens een stuk happiger op zijn beloningen. Niet op zijn voer overigens. ::)
Ja, die vragen heel af en toe via een appje hoe het gaat.
OH wat fijn. Dat ze elkaar zo beter maken.
En leuk dat de eigenaren nog contact maken.
Angelique schreef:

Een doodle kapsel is nog wel wat anders dan er ff met een tondeuze rondom gaan :P
OK, excuus.
Maar ik zie het verschil niet echt, moet ik bekennen. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door