Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3397712
Vannacht kreeg ik een appje dat ze niet in balans was maar het prima ging. Toen ik zelf thuis kwam vannacht was dat hetzelfde. Ik heb het idee dat ze niet superdiep slaapt, alsof ze steeds alert is.
Toen ik net wakker werd lag ze wel iets te knorren maar toen ik eruit ging was ook zij wakker. En ik moest er echt uit. ;D

Ze heeft wel honger zolang ik maar een vleesje uit haar bakje vis, niet zo handig want het watertje wat erin ligt, liggen medicijnen in. Dus ze zal pijn hebben ondertussen ook. Als ik dat bespeur dan krijgt ze met een spuitje die pijnstiller. Ze is nu in mijn bed.

Ik merk op dat als ze snel iets wil, omdraaien, ineens rennen oid, dat ze dan om gaat of uit balans is. Ze met nadenken wat ze doet en dat vind ze stom :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397713
IMG-20200316-WA0005.jpeg
IMG-20200316-WA0005.jpeg (3.25 MiB) 1304 keer bekeken
Gisteravond na de DA. Ze kijkt iig nog wel nijdig ;D ;D
DSC_1698.JPG
DSC_1698.JPG (5.7 MiB) 1304 keer bekeken
Voor ik weg moest gisteravond

En er is weinig veranderd.
Ze krijst nijdig als ze omvalt. Niet Mee Eens
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397721
Ze is al glijdend op de stoel en tafel gesprongen en ligt nu in een mandje bij het raam te slapen. :smitten:
Het klinkt als GVS inderdaad, hopelijk is het snel over en voelt ze zich wat stabieler. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3397731
Ze steekt gewoon de tong uit van 'lekker puh, ik kan lekker blijven liggen terwijl jij weer op pad moet' ;D

Hopelijk wordt ze steeds weer stabieler ;-)
En hopelijk heb jij ondanks alles toch een goede meedraainacht gehad
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397733
Ja de meedraainacht was goed. Ik heb geprobeerd de teamleider te bellen vandaag maar kreeg zijn voicemail. Die heb ik ingesproken. Afwachten wanneer hij terug belt.
:)
Door Lizzy
#3397734
Ahhh, Lea toch! Dit klinkt inderdaad wel als iets van een GVS achtige toeval... Ik hoop dat ze snel helemaal hersteld :-* . Duimen draaien!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397736
Ooh en ik denk idd ook dat het gvs is. Daar lijkt het wel het meest op behalve een scheve kop. Ik hoop dat ze snel weer stabiel is en in de tussentijd niet ergens af valt ;) Ik kan het ook niet voorkomen want klein huis maar gelukkig geen trappen.
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3397744
Is haar bloeddruk eigenlijk ook gemeten? Bij Bowy was een soortgelijke aanval (soort tia) reden om bloeddruk te meten en bloedonderzoek te doen. Zij was toen ook 18 jaar. Bloeddruk was niet te meten (>300+) en ze bleek dus ook nierfalen te hebben.

Hopelijk valt het allemaal mee en is ze snel weer de oude.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397774
Scheve kop doet mij denken aan E. Cuniculi. Das een konijnenziekte maar als ik het goed heb, komt dat uiterst zeldzaam ook bij andere dieren voor. Ik weet wel niet of die dan dezelfde symptomen vertonen.
Maar ik wilde het toch even vermelden, moest ze niet verbeteren...

Ik duim uiteraard dat ze zich gewoon snel beter voelt.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397777
Lief, jullie duimen en meedenken!!

Lea zwalkt iets minder hoewel ze net een heel groot glas fris om gooide met dr lompe hoofd. Zo over de grond en kleed ::) :-X . Niks aan te doen, ze keer wat vreemd toen ik iets pakte om te gaan deppen. :biggrin2:
Ze eet ook wel weer zelf. Bloeddruk is niet gemeten! Dank voor de tip, wist niet dat dat kon bij katten maar logisch dat ze daar ook wel iets voor hebben. Ze heeft ook wat last van dr nieren maar niet bijzonder veel. Als ik dr meer eten geef komt ze ook gewoon aan in gewicht.
E. Cuniculi ga ik over lezen. Ze heeft alleen geen scheef hoofd.

Op moment is ze onrustig, vanmiddag liggen slapen. Misschien wat energie opgedaan vanmiddag door het slapen? Ze kijkt iig alsof ze ze ziet vliegen. Ik denk niet dat ze het concept duizeligheid begrijpt.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397788
Ah ze heeft geen scheef hoofd? Oh dan zal het niet.
Ik las je bericht als van: haar scheve hoofd past niet bij GVS. Maar dat is dan net omgekeerd.

Ocharme Lea. Ze snapt er natuurlijk niets van..
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397801
Hihi, nee, ze kijkt soms rond alsof ze LSD heeft geslikt. :biggrin2:
Zieliger is wel dat ze wat angstig over kwam, als een slechte trip. Ik heb dr wat rustgevends gegeven, ze oogt wat minder onrustig en angstig nu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door