Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3394935
tt-tjes schreef: di 11 feb 2020, 16:53 Inmiddels zijn we een week verder, is het ventje van de AB af (waar hij zoals altijd behoorlijk jeuk van kreeg), en gaat alles zijn gangetje. Hij krijgt golden paste, wat ik langzaam op aan het bouwen ben. Verder corta erbij omdat ik geen pijnstilling meer mag geven. Ik heb ook een adres gevonden waar ik THC 2% kan krijgen, maar dat moet ik nog bestellen.
Verder eet hij goed, gaat nog graag mee naar buiten maar slaapt heel veel. Af en toe moet de jeugd nog afgesnauwd worden als ze hem lastig vallen ;D en bemoeid hij zich als ze te ruw spelen.
Ik hoop dat we het nog een poosje gaan redden op deze manier.
Hou er rekening mee dat een hond van THC best even van het padje kan raken, althans die indruk had ik bij onze husky. Heel voorzichtig opbouwen dus!

Wel fijn dat hij goed eet en nog graag meedoet!
Door tt-tjes
#3397079
Het gaat niet echt lekker met Balou. De tumor die Maarten weggesneden had is weer helemaal terug aan de buitenkant van zijn kiezen. Zijn bovenkies zit er iedere x tegen aan en dan bloed het. Verder bijt hij zich op dit moment suf aan zijn achterpoten, zijn liezen en heupen, hij bijt heel de huid kapot. Ik weet niet waar dat aan ligt. Maar iedere keer als hij bijt zit er bloed van de tumor aan zijn vacht.
Ik zit op een telefoontje van Maarten te wachten wat ik hier nou nog mee kan. Ik weet niet of hij een andere pijnstiller moet, of dat hij prednison moet voor de jeuk.
Het lastige is dat ik niet er naar toe kan omdat ik nog steeds ziek ben.
Maar voor nu weet ik het ff niet meer.
Hij krijgt wel de cbd/thc olie en daar lijkt hij wel vrolijker van, maar ik ben bang dat ik over niet al te lange tijd een moeilijk beslissing moet nemen. Kwaliteit van leven moet wel goed zijn natuurlijk.
Door tt-tjes
#3397091
Net met Maarten gesproken. Hij schrok dat de tumor al weer terug is. Hij had zelf gedacht dat het zeker een half jaar weg zou blijven.
Voor nu gaat Balou op een lage dosering prednison en tramadol als pijnstilling. Het is dus pappen en nathouden. Meer kunnen we niet meer doen.
En hem goed in de gaten houden.
Het ventje leeft nu in geleende tijd ben ik bang. :'( :'(
Door hamada
#3397126
tt-tjes schreef: vr 13 mar 2020, 14:20 Net met Maarten gesproken. Hij schrok dat de tumor al weer terug is. Hij had zelf gedacht dat het zeker een half jaar weg zou blijven.
Voor nu gaat Balou op een lage dosering prednison en tramadol als pijnstilling. Het is dus pappen en nathouden. Meer kunnen we niet meer doen.
En hem goed in de gaten houden.
Het ventje leeft nu in geleende tijd ben ik bang. :'( :'(
Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie nog veel mooie momenten mogen hebben
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door