Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3397245
eelke schreef: za 14 mar 2020, 14:49 Haha, zeker niet, ik ga toch geen adres gegevens online zetten ;-)
Ah ja nee, ik was even vergeten dat die er altijd bij staan. Maar heb je ook niet een paar fotootjes voor een algemene indruk? :D
Door eelke
#3397255
Anne in Zweden schreef: za 14 mar 2020, 15:16 Ah ja nee, ik was even vergeten dat die er altijd bij staan. Maar heb je ook niet een paar fotootjes voor een algemene indruk? :D
Nope, want Funda foto's, dus terug te leiden naar de advertentie. Komt tegen die tijd wel, maak ik zelf een paar niet herleidbare foto's ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397257
Cindy de Wolf schreef: za 14 mar 2020, 09:54 Jazeker. We hebben ook gerekend met de volledige (verwachte) overwaarde in een eventuele nieuwe hypo en dat leidt dus tot het resultaat dat we circa 4 keer zoveel gaan betalen als nu. Staat wel tegenover een compleet vrijstaande woning met circa 5000-8000m2 eigen grond, in de buurt van bossen.
Dat klinkt heeeerlijk!
Maar je moet het wel kunnen betalen natuurlijk. Dromen kan iedereen...
Is er ook een tussenweg? Dus wel weg van de drukte maar een iets bescheidener pand?
Al wordt het wel erg moeilijk een droomhuis te laten schieten, dat begrijp ik wel.

Succes met keuze maken. Ik hoop dat je gewoon kan gaan.
Door MillyMol
#3397258
eelke schreef: za 14 mar 2020, 15:47 Nope, want Funda foto's, dus terug te leiden naar de advertentie. Komt tegen die tijd wel, maak ik zelf een paar niet herleidbare foto's ;)
Maar die adresgegevens staan toch al online op funda? Of wil je niet dat we massaal koffie bij je komen drinken zodra je je intrek hebt genomen? :biggrin2:
Door eelke
#3397262
MillyMol schreef: za 14 mar 2020, 16:06 Maar die adresgegevens staan toch al online op funda? Of wil je niet dat we massaal koffie bij je komen drinken zodra je je intrek hebt genomen? :biggrin2:
Jullie gaat nog, dat is gezellig, maar de rest van het hele internet is meer een ding :biggrin2:
Door MillyMol
#3397265
eelke schreef: za 14 mar 2020, 16:33 Jullie gaat nog, dat is gezellig, maar de rest van het hele internet is meer een ding :biggrin2:
Maar die staan allemaal in de rij voor de supermarkt of zijn bezig kastruimte vrij te maken voor hun rollen wc-papier! :biggrin2: Die hebben echt geen oog voor een huis op Funda hoor. ;D
Door M@rina
#3397283
MillyMol schreef: za 14 mar 2020, 16:41 Maar die staan allemaal in de rij voor de supermarkt of zijn bezig kastruimte vrij te maken voor hun rollen wc-papier! :biggrin2: Die hebben echt geen oog voor een huis op Funda hoor. ;D
Ja, dat merken wij ook....... geen bezichtigingen geen bieders :-[ :-\ :'(
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3397289
M@rina schreef: za 14 mar 2020, 18:53 Ja, dat merken wij ook....... geen bezichtigingen geen bieders :-[ :-\ :'(
Bah wat rot. Mensen hebben nu andere dingen aan hun hoofd blijkbaar...
Hopelijk trekt het snel weer aan!
Door Cindy de Wolf
#3397290
pearlsofpassion schreef: za 14 mar 2020, 16:00 Dat klinkt heeeerlijk!
Maar je moet het wel kunnen betalen natuurlijk. Dromen kan iedereen...
Is er ook een tussenweg? Dus wel weg van de drukte maar een iets bescheidener pand?
Al wordt het wel erg moeilijk een droomhuis te laten schieten, dat begrijp ik wel.

Succes met keuze maken. Ik hoop dat je gewoon kan gaan.
Op dit moment zouden we het vrij makkelijk kunnen betalen, in de prijsklasse waarin we kijken is ook geen top hypotheek maar ik weet ook hoe snel dingen kunnen veranderen. We hebben altijd gezegd als we weg gaan is het ook goed weg en echt vrij staand. Dus wat jij zegt kan zeker wel MITS er geen buren nabij zijn, zeg minimaal 50-70m afstand. Maar dat is er (bijna) niet. Er zijn gewoon best veel mitsen en maren. En zoals MillyMol terecht zegt kijk naar wat er nu gebeurt.

Ons huis komt niet onder water te staan. Ik heb zo ontzettend veel gesleuteld daaraan en we hebben zoveel extra afbetaald dat dat redelijk onmogelijk is. De huizenprijzen moeten dan 60% kelderen tov nu. Verder hebben wij een hypotheek met een einddatum in 2078 afgesloten in 2000. Krijg je nergens meer...
Door eelke
#3397525
MillyMol schreef: za 14 mar 2020, 16:06 Maar die adresgegevens staan toch al online op funda? Of wil je niet dat we massaal koffie bij je komen drinken zodra je je intrek hebt genomen? :biggrin2:
Om er toch nog even op terug te komen; die advertenties blijven altijd staan he. Dus dan is 'voor altijd' mijn bp-account gekoppeld aan mijn huisadres, dat is toch echt geen goed idee ;)

Marina, wat raar ook wel! Helemaal niks?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door