Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3396653
Het grappige is dat het natuurlijk lijkt op een chinees teken. We kunnen dus iedere keer iets anders verzinnen wat het betekent.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door src_esther
#3396696
Gefeliciteerd met je tattoo.
hannabelgje schreef: za 07 mar 2020, 10:09 Het grappige is dat het natuurlijk lijkt op een chinees teken. We kunnen dus iedere keer iets anders verzinnen wat het betekent. Afbeelding
Mij doet het eerder denken aan een Japans dan een Chinees teken. Weet je zeker dat het in een andere taal (Japans, Koreaans, Thais, Vietnamees, etc) echt niets betekent en ook geen samenstelling is die een betekenis krijgt anders dan je voor ogen hebt?
Door hannabelgje
#3396709
src_esther schreef:Gefeliciteerd met je tattoo.
Mij doet het eerder denken aan een Japans dan een Chinees teken. Weet je zeker dat het in een andere taal (Japans, Koreaans, Thais, Vietnamees, etc) echt niets betekent en ook geen samenstelling is die een betekenis krijgt anders dan je voor ogen hebt?
Nee het is een verzonnen teken uit een boekenreeks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3398075
Inmiddels twee weken verder en nog een lange weg te gaan. Gelukkig ziet het er iedere dag beter uit. Wel in het jeukstadium gekomen nu.....Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3398093
Lizzy schreef:Ziet er goed uit hoor! De jeuk is een dingetje he :biggrin2:
Uhuh ik word er 's nachts wakker van Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3399648
Gaat goed. Lief dat je het vraagt. Hij moet wel bijgewerkt worden vrees ik. Heeft niet overal goed gepakt. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3399678
hannabelgje schreef: wo 01 apr 2020, 13:46 Gaat goed. Lief dat je het vraagt. Hij moet wel bijgewerkt worden vrees ik. Heeft niet overal goed gepakt. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Oh maar dat zou nog wel eens mee kunnen vallen hoor! Dit is ook een beetje litteken waar je naar zit te kijken, dat lichte! Geef 'm ff de tijd om op te drogen :biggrin2:
Door hannabelgje
#3399851
Voorlopig mag ik toch de grens niet over en ik neem aan dat tattooshops ook dicht zijn nu. Dus we wachten voorlopig af.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door