Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3395685
We gaan donderdag nog even terug om te overleggen met een tatoeëerder. Die zouden er dan wel gewoon moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3395929
We zijn terug geweest en hij kan wel kleiner. Wordt een cm of drie. Dat vinden we prima. Dus nog 1 weekje.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3395942
En weer een vraag. Hij komt op mijn onderarm. Binnenkant pols. Nu raadt iedereen aan om hem ondersteboven te zetten. Zodat ik hem zelf ondersteboven zie zeg maar. Ik vind het denk ik fijner om hem zelf recht te zien. Andere mensen kunnen niet eens zien of hij ondesteboven is of niet. Die wetwn niet wat het uberhaupt is. Wat denken jullie?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
#3395943
hannabelgje schreef: do 27 feb 2020, 21:44 En weer een vraag. Hij komt op mijn onderarm. Binnenkant pols. Nu raadt iedereen aan om hem ondersteboven te zetten. Zodat ik hem zelf ondersteboven zie zeg maar. Ik vind het denk ik fijner om hem zelf recht te zien. Andere mensen kunnen niet eens zien of hij ondesteboven is of niet. Die wetwn niet wat het uberhaupt is. Wat denken jullie?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Doen wat je zelf het leukste vindt.
Door Anne in Zweden
#3396027
JIJ moet er de rest van je leven tegenaan kijken, dus plaats hem vooral zoals jij het het beste vindt! Anders ga je je de rest van je leven ergeren aan je op-de-kop staande tattoo - en die zie je altijd en overal: als je zit te typen, als je je handen wast, als je een peertje schilt, noem maar op. Echt hoor, doen zoals jij het wilt!
Door hannabelgje
#3396507
Ik zit nog een beetje in mijn roes lol. Ik ben er super blij mee. Ik ga de monsters hier voeren en dan de boel uitpakken en verzorgen. Ik bloedde als een rund dus het ziet er echt niet uit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door