Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3395703
Het is in ieder geval fijn dat we geen duizenden euro's aan een operatie en nabehandeling kwijt zijn. :D Lupi liep vanochtend wel iets beter, meneer Anne zei dat ze tijdens de wandeling gewoon goed liep (en los... Maar dat proberen we even zo, het enige wat we vooral niet doen is het spelletje 'we gaan je speeltje afpakken', want dan begint ze dolenthousiast te springen en rondjes te huppen. :biggrin2: ). Ze heeft nog wel last van de poot, maar we kijken het nog een paar dagen aan. Zo meteen mag ze weer een pijnstiller, dat zal ook wel helpen. En ze krijgt supplementen met glucosamine, MSM, en weet ik wat allemaal, plus groenlipmosselpoeder en golden paste. Maar het is nog te vroeg om te zeggen of dat iets helpt.
#3395704
smulpaap schreef: ma 24 feb 2020, 14:28 Oh ja , ik neem aan dat je op de site van de kliniek in Zweden ook wel het e.e.a kunt lezen t.a.v de technieken
Stel dat zij werken met de z.g teugel dan is dat niets hoor bij een Boxer
Het is dus blijkbaar niet nodig, maar ik was wel nieuwsgierig wat je hiermee bedoelde. Ik kom bij kruisbandoperaties alleen TTA en TPLO tegen, geen teugels. Kun je daar iets meer over vertellen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door