Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3395548
Gaat eindelijk gebeuren. De afspraak staat vast op 5 maart. Ik vind het reuze spannend. We zijn al een beetje aan het oefenen en testen.
Het wordt een matching tattoo met mijn nichtje waar ik een hele speciale band mee heb. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3395586
Lizzy schreef:Oh, ik dacht dat je een kleintje liet zetten :o ;D . Dit is best een forse. Nou spannend!!
Dat dacht ik ook. Hij kan blijkbaar niet veel kleiner dan dit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3395590
hannabelgje schreef: zo 23 feb 2020, 10:54 Dat dacht ik ook. Hij kan blijkbaar niet veel kleiner dan dit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wie zegt dat?
Een beetje tatoeëerder maakt 'm zo klein en fijn als jij 'm hebben wilt hoor!
Door hannabelgje
#3395622
Omdat er openingen zitten die anders te klein worden. En dan zijn ze niet meer open. Daarom blijft het rond de 4 a 5 cm.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3395631
hannabelgje schreef: zo 23 feb 2020, 20:25 Omdat er openingen zitten die anders te klein worden. En dan zijn ze niet meer open. Daarom blijft het rond de 4 a 5 cm.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Mmmm. Ik weet niet zo goed hoe ik dit vriendelijk moet zeggen maar als je tattoeeerder hier niet een mooi fijn dingetje van weet te maken, moet ie misschien bijles krijgen bij een van deze :

https://www.facebook.com/Monnikenwerktattooparlour

Als ik heel eerlijk ben? Dan vind ik dit op je pols wel een behoorlijk grof ontwerp....
Door Tanna
#3395634
Ben het wel met Lizzy eens. Ik zou zelf geen tattoo willen maar ken iemand die ze maakt in mijn oude buurt in Rotterdam. En ik weet zeker dat zij hem ook heel mooi klein zou kunnen zetten, zij maakt prachtige superkleine tattoos, ook heel gedatailleerde.
Door hannabelgje
#3395640
Bij 1. Ik moet wel zeggen dat de tatoueerders er niet waren. We hebben gesproken met de piercer. En die zei ook eerlijk dat hij het niet zeker wist.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
#3395642
hannabelgje schreef: ma 24 feb 2020, 10:49 Bij 1. Ik moet wel zeggen dat de tatoueerders er niet waren. We hebben gesproken met de piercer. En die zei ook eerlijk dat hij het niet zeker wist.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dan zou ik nog maar eens een tweede mening zoeken, het is wel iets waar je lang aan vast zit. Tenzij je zelf zo’n grote mooi vindt natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
Door Neally
#3395683
Een tweede en misschien ook wel een derde bezoekje afleggen.
Eentje die op een zichtbare plek zit voor de rest van je leven.
Dat is de moeite waard om even voor te shoppen. Zeker omdat het ook nog
eens om het vastleggen van een speciale band met je nicht gaat.
Succes...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door