Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3394942
Pfffff, lekker dan. :-X

Tot nu toe is alles heel gebleven, op het tuinhekje na. Dat klapte vanmiddag zo hard dicht dat het slot met hout en al eraf brak. Het waait hier nog best hard, vandaag.
En alle warmte waait het huis uit, fijn een oud natuurlijk geventileerd huis. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3394943
Ik had gehoopt dat de wind een beetje minder zou worden voor morgenochtend. Maar ze voorspellen voor komend weekend gewoon weer een storm. Had niet de indruk dat deze al voorbij is!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3394944
Gisteravond reed ik in de (natte) sneeuw terug naar huis, vandaag ook meer dan eens wit uit de lucht zien vallen. Het is echt winter! :biggrin2: :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3394946
Vanochtend tegen de wind in gefietst... En morgen weer een dag. :-X
Ik heb inderdaad de kachel ook aan. De thermometer gaf 16.5 gr aan toen ik thuis kwam. Dat vind ik wat te fris. ;D Ik woon in een huis met 1000 kieren en de warmte waait er dus inderdaad uit.
De wind is inderdaad gedraaid, denk tussen 16-17u. Het staat niet meer op het zonnescherm, dus die is gestopt met mij martelen elke minuut. Het blaast hier er behoorlijk langs.
Door src_esther
#3394951
src_esther schreef: di 11 feb 2020, 07:38 Angelique balen. Dat is nare schade. Kippenhok staat gelukkig nog wel.

Hier ook schade. Tientallen dakpannen van de boerderij zitten niet meer op hun plek.
Van een heel oude pruimenboom is een hoofdtak afgebroken.

Dat was gister, vandaag nog niet buiten geweest, hopelijk niet nog meer schade.
Door de wind is herstel niet mogelijk en is de schade inmiddels groter... En dan komt komend weekend Dennis nog... Getver. Ik ben die wind echt meer dan zat en ook de regen.
Door Tanna
#3394953
Wat een verhalen, zeg........ In het noorden loeit het nog steeds. Bij ons (nog) geen schade maar mijn oude dametje kan zich soms niet staande houden en waait gewoon omver, er zijn hele stukken waar ik haar moet dragen. En zondag heb ik een tak op mijn arm gehad, dat was niet lekker.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3395449
Tanna schreef: wo 12 feb 2020, 03:39 Wat een verhalen, zeg........ In het noorden loeit het nog steeds. Bij ons (nog) geen schade maar mijn oude dametje kan zich soms niet staande houden en waait gewoon omver, er zijn hele stukken waar ik haar moet dragen. En zondag heb ik een tak op mijn arm gehad, dat was niet lekker.
Hoe gaat het met je arm?

Het is hier nog steeds flink aan het waaien. En ik vind het koud. Vanmorgen wel met de wind in de rug lekker in het zonnetje gelopen. Maar nu regent het al weer. En ik wilde vanmiddag zo graag iets in de tuin doen. :(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395485
sam28 schreef: za 22 feb 2020, 07:35 Ik ben wel een beetje klaar met de harde wind eigenlijk.
Ik niet een beetje, maar een beetje heel erg!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3395487
Kaela schreef: Ik niet een beetje, maar een beetje heel erg!
Het was een understatement. Ik wil hardlopen, zit klaar in mijn sportkleren, maar de wind raast langs mijn huis. De moed vergaat me bij elke windvlaag terwijl mijn hoofd het wel goed zou doen op een rondje rennen. :-X
Gebruikersavatar
Door kiara
#3395570
Hier verleden weekend mijn toegangs poort kapot gewaaid, gelukkig was mijn oudste zoon er en heeft hem gemaakt( dikke balk dwars door de midden) heb er nu stenen tegen aan
En nu weer storm en regen en geen klein beetje regen. :(
Moet zo de honden uitlaten geen pretje, ben het nu wel zat dit weer
Door eelke
#3395572
Hier liggen de poort en 3 schuttingpanelen ook plat inderdaad ::) 2 weken geleden bij de eerste storm al gebeurd, en om het nu terug te gaan zetten met al die nieuwe stormen... eigenlijk moet er gewoon iets nieuws wat wel stevig staat.

Dat wat nog overeind staat is nu wel verstevigd, dus hopen dat dat niet ook nog omver gaat ::)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3395588
eelke schreef: zo 23 feb 2020, 08:55 Hier liggen de poort en 3 schuttingpanelen ook plat inderdaad ::) 2 weken geleden bij de eerste storm al gebeurd, en om het nu terug te gaan zetten met al die nieuwe stormen... eigenlijk moet er gewoon iets nieuws wat wel stevig staat.

Dat wat nog overeind staat is nu wel verstevigd, dus hopen dat dat niet ook nog omver gaat ::)
Ja hier ook maar moest wel gemaakt worden anders kunnen de honden niet buiten
Pfff
Door tt-tjes
#3395610
Ben vandaag ook al 3x tot op mijn vel nat geworden. Het hoost hier al de hele dag. Honden kletsnat, die vinden het ook geen pretje.
Door Cathelijn
#3395639
tt-tjes schreef: zo 23 feb 2020, 16:37 Ben vandaag ook al 3x tot op mijn vel nat geworden. Het hoost hier al de hele dag. Honden kletsnat, die vinden het ook geen pretje.
Ik had gisteren ook overal natte spullen te drogen hangen :-\
En mijn schoenen zijn vooral nat geworden omdat ik bij Kasteel Heeswijk langs de Aa ging lopen, nou die loopt daar inmiddels ietsje over...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door