Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3389997
The arrow(maar ben afgehaakt na seizoen 4)8
The flash(superleuk een 8)kijk nu elke week een nieuwe aflevering.
Glee(lekker om gedachtenloos naar te kijken,7
Merlijn (is gewoon grappig om naar te kijken,wordt niet altijd even goed geacteerd, 7)
Star trek( de eerste cast met William shatner en leonard nimoy,geweldig leuk 8
D.r foster ,waanzinnig goedl en top acteerwerk,10
The big bang(gewoon leuk om na een drukke werkdag,even nergens aan denkenen en naar een stelletje nerds te kijken ;D ,9)
Stanger things(superleuke serie en top acteerwerk, 9)
Kijk nu naar Star trek en Glee,wissel ze af
En Merlijn die kijk ik samen met Marko.
#3390003
Niet op Netflix maar via Ziggo TV; ‘His dark materials’
Ik vond de eerste twee afleveringen erg amusant. Maar ik houd ook wel van beetje fantasy en niet te eng / bloederig..


Op DVD genoten van hele oude serie; Yes Minister en Yes Prime Minister. Mijn alltime favourite. Scherp, humoristisch en ik ben bang ook realistisch als het over politiek gaat. Speelt in de jaren 70 en nog steeds actueel..
Zoals deze scène (helaas zonder ondertiteling)

Gebruikersavatar
Door Ina
#3390008
Siberienne schreef: zo 24 nov 2019, 15:53 Niet op Netflix maar via Ziggo TV; ‘His dark materials’
Ik vond de eerste twee afleveringen erg amusant. Maar ik houd ook wel van beetje fantasy en niet te eng / bloederig..


Op DVD genoten van hele oude serie; Yes Minister en Yes Prime Minister. Mijn alltime favourite. Scherp, humoristisch en ik ben bang ook realistisch als het over politiek gaat. Speelt in de jaren 70 en nog steeds actueel..
Zoals deze scène (helaas zonder ondertiteling)


Aahhhhhh.....dat is vast verplichte literatuur op Downing street 10
Geweldig hoe accuraat ze zolang geleden vandaag konden voorspellen ;D
#3390015
Ina schreef: zo 24 nov 2019, 17:12 Aahhhhhh.....dat is vast verplichte literatuur op Downing street 10
Geweldig hoe accuraat ze zolang geleden vandaag konden voorspellen ;D
Het was het favoriete tv programma van Margarat Thatcher :biggrin2: omdat te zo echt was...
Door Borke
#3391417
Oh heerlijk al die tips!
Wij zijn zo’n beetje uitgekeken bij Ziggo, daar vooral genoten van The Bridge!

Op Netflix nu eindelijk Suits afgekeken, jammer dat er niet meer op staat! Nu bezig met The Crown - echt geweldig!!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3391429
Stranger things.
Echt zooooooo jaren 80, geweldig. Alles erop en eraan, bijv. kleding, telefoon met kabel en draaischijf, muziek, sfeer, iedereen rookt en dan waar het over gaat :biggrin2:
Krijg een soort gremlins, alien en high school idee maar toch anders. Ik vind het lekker vermakelijk
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3395489
M@rina schreef: vr 21 feb 2020, 22:33 After Life seizoen 2 vanaf 24 april op netflix
Oh echt? Ben benieuwd.


We hebben seizoen 4 van Vikings gekeken, vond de vorige seizoenen beter maar ga seizoen 5 toch ook kijken.
Nu zijn we begonnen aan Marianne, een Franse horror serie maar na 3 afleveringen weet ik niet wat ik er van denken moet.
#3396420
Kijkje in de formule 1 wereld; Formula 1 Drive to survive. Nu seizoen 2 uit, mocht je seizoen 1 niet hebben gezien zou ik zeker daar mee starten.
Ook al vind je formule 1 niets dan nog is het een bijzondere inkijk in die wereld en hoe het werkt.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door