Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3395208
Kaio schreef:Vandaag mijn tentamen gehaald :D met een 9,5

( Wat een ongelooflijke stresskip kan ik toch ook zijn ::) ;D tjonge )
Goed zeg!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Laika
#3395211
Kaio schreef: zo 16 feb 2020, 12:00 Vandaag mijn tentamen gehaald :D met een 9,5

( Wat een ongelooflijke stresskip kan ik toch ook zijn ::) ;D tjonge )
Zo, dat is een mooi cijfer! Gefeliciteerd!
Door Siberienne
#3395213
Gefeliciteerd Kaio!

Het lukt weer om lekker boswandelingen te maken, m’n ribben zijn daarvoor genoeg geheeld. Da’s echt een groot geluksmoment voor mij - en voor Spot die het maar niks vond dat ik vorige week niet mee ging wandelen.
Door Tanna
#3395243
Kaio schreef: zo 16 feb 2020, 12:00 Vandaag mijn tentamen gehaald :D met een 9,5

( Wat een ongelooflijke stresskip kan ik toch ook zijn ::) ;D tjonge )

Wat een prestatie, gefeliciteerd!!!
Door Tanna
#3395244
Siberienne schreef: zo 16 feb 2020, 13:37 Gefeliciteerd Kaio!

Het lukt weer om lekker boswandelingen te maken, m’n ribben zijn daarvoor genoeg geheeld. Da’s echt een groot geluksmoment voor mij - en voor Spot die het maar niks vond dat ik vorige week niet mee ging wandelen.
Daar wordt een mens blij van!
Door Tanna
#3395271
Vanmorgen rolde de bal het water in. Water met een diepe, steile kant, eigenlijk kun je de bal wel afschrijven. Ivy probeerde hem te pakken vanaf de kant maar die bal is te groot om uit diep water te vissen. Ze kukelde nog in het water maar kreeg hem maar niet te pakken. Ik heb een superlange tak gezocht en geprobeerd de bal tegen de kant aan te houden zodat Ivy er houvast op kon krijgen. De eerste tak brak in stukken, de tweede tak was te dun en te buigzaam. Ivy deed haar best maar het lukte niet en ik moest oppassen dat ik niet zelf in het diepe water viel.
Een eind verderop zag ik de hondentrainer aan komen lopen. Een zwijgzame jongeman die volgens mij fantaseert dat hij hondentrainer is, ik weet dat hij de hele dag gewoon thuis is met zijn moeder en net zo zwijgzame broer. Maar goed, hij heeft zijn honden wel aardig onder controle, zeker zijn zwarte labrador. Ik riep naar hem om te vragen of zijn hond de bal uit het water kon pakken. Te koud voor het water, vond de jongen, maar hij kwam toch helpen. En hoera, Shadow haalde na een hoop gedoe de bal op de kant, ook voor hem viel het niet mee en hij had toch een beetje een nat pak gehaald. Ik heb uitbundig bedankt en zonder nog wat te zeggen liep de jongen weer verder, samen met zijn honden.
We waren wel erg blij!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3395274
Dankjulliewel allemaal :-*
Siberienne schreef:Gefeliciteerd Kaio!

Het lukt weer om lekker boswandelingen te maken, m’n ribben zijn daarvoor genoeg geheeld. Da’s echt een groot geluksmoment voor mij - en voor Spot die het maar niks vond dat ik vorige week niet mee ging wandelen.
Oo dag is fijn! Is echt niet leuk om beperkt te zijn in wat je kunt doen, gelukkig gaat het de goede kant op en wat kun je dan genieten van zulke dingen als een lekkere wandeling
Tanna schreef:Vanmorgen rolde de bal het water in. Water met een diepe, steile kant, eigenlijk kun je de bal wel afschrijven. Ivy probeerde hem te pakken vanaf de kant maar die bal is te groot om uit diep water te vissen. Ze kukelde nog in het water maar kreeg hem maar niet te pakken. Ik heb een superlange tak gezocht en geprobeerd de bal tegen de kant aan te houden zodat Ivy er houvast op kon krijgen. De eerste tak brak in stukken, de tweede tak was te dun en te buigzaam. Ivy deed haar best maar het lukte niet en ik moest oppassen dat ik niet zelf in het diepe water viel.
Een eind verderop zag ik de hondentrainer aan komen lopen. Een zwijgzame jongeman die volgens mij fantaseert dat hij hondentrainer is, ik weet dat hij de hele dag gewoon thuis is met zijn moeder en net zo zwijgzame broer. Maar goed, hij heeft zijn honden wel aardig onder controle, zeker zijn zwarte labrador. Ik riep naar hem om te vragen of zijn hond de bal uit het water kon pakken. Te koud voor het water, vond de jongen, maar hij kwam toch helpen. En hoera, Shadow haalde na een hoop gedoe de bal op de kant, ook voor hem viel het niet mee en hij had toch een beetje een nat pak gehaald. Ik heb uitbundig bedankt en zonder nog wat te zeggen liep de jongen weer verder, samen met zijn honden.
We waren wel erg blij!
Haha fijn dat die knul er was :biggrin2:
Mijn honden vinden het nu warm zat om het water in te duiken. Liep nietsvermoedend met Fozzy aan de flex lang een plas en die zette het op een rennen naar beneden naar de plas. 3x raden wat ik hem moeten doen. ;D heel hard meebrengen ::) en toen dook ie de plas in en blij dat ie was, kon ik niet boos om worden.
Door Anne in Zweden
#3395277
Siberienne schreef: za 18 jan 2020, 17:16 Wintersport vakantie geboekt voor maart - dit keer in Zweden !
Zo’n zin in!
Zwaai je even vanaf de Noorse grens? :biggrin2:

Edit: ik zie nu pas dat je dit al op 18 januari had geschreven... Oma Anne komt ook een duit in het zakje doen. ::) ;D
Door Tanna
#3395284
Kaio schreef: ma 17 feb 2020, 15:30 Mijn honden vinden het nu warm zat om het water in te duiken. Liep nietsvermoedend met Fozzy aan de flex lang een plas en die zette het op een rennen naar beneden naar de plas. 3x raden wat ik hem moeten doen. ;D heel hard meebrengen ::) en toen dook ie de plas in en blij dat ie was, kon ik niet boos om worden.
Heerlijke Fozzy! ;D ;D
Door Siberienne
#3395291
Anne in Zweden schreef: ma 17 feb 2020, 17:02 Zwaai je even vanaf de Noorse grens? :biggrin2:

Edit: ik zie nu pas dat je dit al op 18 januari had geschreven... Oma Anne komt ook een duit in het zakje doen. ::) ;D
Maar je bent keurig op tijd hoor. We moeten nog gaan dus ik zal zwaaien!
Door Siberienne
#3395344
Uit eten geweest met vriendin van de middelbare school. Elkaar bijna 30 jaar niet meer gezien en dan het restaurant uit moeten omdat ze gaan sluiten maar eigenlijk waren we nog steeds niet uitgepraat. We gaan binnenkort weer :)
Door Tanna
#3395347
Siberienne schreef: di 18 feb 2020, 21:32 Uit eten geweest met vriendin van de middelbare school. Elkaar bijna 30 jaar niet meer gezien en dan het restaurant uit moeten omdat ze gaan sluiten maar eigenlijk waren we nog steeds niet uitgepraat. We gaan binnenkort weer :)
Leuk hè, dat je kunt verder praten waar je 30 jaar terug was gestopt.
Door Siberienne
#3395350
Tanna schreef: wo 19 feb 2020, 05:59 Leuk hè, dat je kunt verder praten waar je 30 jaar terug was gestopt.
Ja is echt heel grappig. En wat zo leuk is, je kent elkaars gezinnen, broers, zussen, ouders en dat maakt sommige gesprekken ook heel makkelijk. Voelt heel vertrouwd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door