Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3394469
Anne in Zweden schreef:Bah, wat een nare ontdekking. Kan hij nog wel kauwen, of bestaat het gevaar dat hij de tumor zelf kapotbijt? Ik hoop in ieder geval dat je ventje nog heel lang bij je mag zijn. Nooit leuk, zulke berichten... Sterkte.
Maarten heeft het stukje wat over en tussen zijn kies zat weg kunnen halen. Dus het grote deel zit aan de binnenkant van zijn kaak. Aan de rand van zijn tandvlees. Dus eten ed zal nu wel een stuk makkelijker gaan zonder dat hij iets kapot bijt. Hij krijgt KVV dus hoeft niet zo te kauwen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op ma 03 feb 2020, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3394471
Ik ga iig beginnen met cbd/thc olie. Misschien dat het de groei van dat ding wat kan beperken.
En verder maar goed in de gaten houden.
Maar op dit moment gaan we voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.
Door tt-tjes
#3394476
hannabelgje schreef:Gatver zeg. Afbeelding Denk zeker ook aan kurkuma om de groei te vertragen/stoppen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik ga vanavond golden paste maken. Dank je.
#3394519
Fenixjuh schreef: di 04 feb 2020, 09:57 Gatver... Maak je je druk om een narcose en dan krijg je zoiets meegedeeld... :'(
Ik hoop dat hij er nog lang geen last van heeft....
Dat dacht ik ook. Akelig. Wel goed dat je naar Maarten toe bent gegaan.
tt-tjes schreef:Ik ga iig beginnen met cbd/thc olie. Misschien dat het de groei van dat ding wat kan beperken.
En verder maar goed in de gaten houden.
Maar op dit moment gaan we voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.
Chapeau.
Door tt-tjes
#3394556
Ik heb vandaag nog even met Maarten gebeld om te vragen wat voor een tumor hij dacht dat het was. Maarten denkt dat het een hemangiosarcoma is. Normaal zit dit bij het hart of de milt, maar het kan blijkbaar ook in de mond voorkomen. Daarom had hij ook geen NSAID voorgeschreven omdat die zorgen voor slechtere bloedstolling. Hij heeft het niet opgestuurd maar hij is er 95% zeker van dat het kwaadaardig is. Ik hoop alleen niet dat het al uitgezaaid is.
En ik kan me nu ook voorstellen dat hij het bloeden niet snel gestopt kreeg nadat hij het deel weggehaald had dat over zijn kies groeide.
Ik ga toch maar voorzichtig met golden paste beginnen, helaas zorgt dat ook voor slechtere bloedstolling maar Maarten vond het toch een goed idee omdat te proberen, vooral omdat hij nu geen pijnstilling mag voor zijn rug.
En met cbd olie met thc.
Zolang hij maar geen pijn heeft.
Door tt-tjes
#3394932
Inmiddels zijn we een week verder, is het ventje van de AB af (waar hij zoals altijd behoorlijk jeuk van kreeg), en gaat alles zijn gangetje. Hij krijgt golden paste, wat ik langzaam op aan het bouwen ben. Verder corta erbij omdat ik geen pijnstilling meer mag geven. Ik heb ook een adres gevonden waar ik THC 2% kan krijgen, maar dat moet ik nog bestellen.
Verder eet hij goed, gaat nog graag mee naar buiten maar slaapt heel veel. Af en toe moet de jeugd nog afgesnauwd worden als ze hem lastig vallen ;D en bemoeid hij zich als ze te ruw spelen.
Ik hoop dat we het nog een poosje gaan redden op deze manier.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door