Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3394449
:'( Vanmorgen met een knoop in mijn maag met Balou naar de DA om zijn gebit te laten reinigen en een rotte kies te laten verwijderen.
Helaas een slechte uitslag. Geen enkele rotte kies maar een tumor die tussen zijn kiezen doorgroeide.
Maarten heeft dat stukje weg kunnen halen maar aan de binnenkant zit een tumor van bijna 2 cm. Deze kon hij niet weghalen omdat hij bij dat andere stukje de bloeding al bijna niet meer gestopt kreeg.
Ik ben er kapot van :'( :'(
Laatst gewijzigd door tt-tjes op za 18 apr 2020, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3394459
Lizzy schreef:Oh nee :o :'( . Wat een uitslag :-X . Stuurt Maarten voor de zekerheid het weefsel op?

:bigarmhug:
Nee. Dat doet hij niet. Hij kon er niets vanaf halen vanwege het bloedingsgevaar. Het is een heel flubberig donkerbruin ding wat heel erg doorbloed is. Hij durfde er verder niet aan te komen.
Spikkelneus schreef:He bah, dat is echt niet wat je wil horen. Hopelijk groeit dat ding niet te snel terug en kan je nog een tijdje van je lieverd genieten! Sterkte.
Ik hoop het ook niet. Het zit nu aan de binnenkant tegen zijn kaak net onder de kies. Wat tussen en over zijn kies zat heeft hij wel weg kunnen halen.
Maar in september zat er nog helemaal niets.
Door tt-tjes
#3394460
eelke schreef: ma 03 feb 2020, 11:34 Ohhh jee, wat naar. Is hij al goed uit de narcose gekomen? En nu? Wat is de prognose?
Maarten heeft ouderwetse narcose gebruikt, die was het veiligste. Hij is goed wakker, is net al mee buiten gaan plassen. Heeft alleen last van de keeltube.
#3394464
Bah, wat een nare ontdekking. Kan hij nog wel kauwen, of bestaat het gevaar dat hij de tumor zelf kapotbijt? Ik hoop in ieder geval dat je ventje nog heel lang bij je mag zijn. Nooit leuk, zulke berichten... Sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door