Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#3394339
Zo dan. :o Maar beter ruim weghalen dan later nog een keer onder het mes moeten. Zijn drie hechtingen wel genoeg om het mooi dicht te laten groeien?

Fijn in ieder geval dat het achter de rug is; ik duim dat het geen kwaadaardige bult was!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3394347
Mandarijn schreef: za 01 feb 2020, 18:33 Dat hoop ik, want er is al 1 hechting eruit :o
Houdt het dan toch maar in de gaten! Want dan kan het zeker wel open gaan gaan. Heeft hij een kap om?
Heb je honingzalf in huis? Voor moest het wat meer open gaan?
Door Mandarijn
#3394348
pearlsofpassion schreef: Houdt het dan toch maar in de gaten! Want dan kan het zeker wel open gaan gaan. Heeft hij een kap om?
Heb je honingzalf in huis? Voor moest het wat meer open gaan?
Honingzalf doe ik er al. Kap niet maar wel een romper
Door Mandarijn
#3394351
eelke schreef:Oh dat is niet al te best nee. Heb je een idee hoe het los is gekomen dan? Heeft ie er toch aangezeten?
Ik denk dat hij heeft lopen "schuren" langs de bank toen ik ff weg was.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3394365
Ik zou dagelijks even een foto nemen. Ik vond het bij Benjamin confronterend hoe het op 3 dagen tijd veel verder open kwam maar ik dat niet opmerkte als ik gewoon keek. Pas toen ik foto's vergeleek, zag ik het goed.
Toen had de DA gezegd dat een beetje open niet heel erg was, als het maar niet te veel werd en niet steeds erger werd. Het moet wel genezen natuurlijk.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door