Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Laika
#3394134
Misschien zou je t.z.t. eens bij een andere osteopaat langs kunnen gaan zodat je niet afhankelijk bent van 1 persoon als het weer nodig zou zijn. Ziekte kan niemand iets aan doen maar je begon al met een lange wachttijd.... Gelukkig lijkt het met Atz alweer een stuk beter te gaan nu.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394145
Ja dat schoot vanmorgen ook wel door mijn hoofd.
Weet je nog een goede in de buurt?

Hij doet echt net of er niks gebeurd is, maar het knaagt bij mij vooral, ik wil weten wat het was / is.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394398
Gaat goed, lief dat je er naar vraagt! :-*

Hij krijgt voor de zekerheid nog een halve dosis pijnstilling, dat lijkt goed te gaan.

Woensdag kunnen we weer terecht bij de osteopaat. Ben erg benieuwd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394548
Vanochtend bij Jannemarie geweest. Ze heeft hem helemaal nagekeken (voor zover mogelijk met 35 kilo ongeleid projectiel ::)). Ze nam alle tijd, tussendoor nog een hersenwerkje gedaan voor meer rust in Atz zijn koppie. Was fijn en uiteindelijk vond Atz dat ook. Hij heeft veel moeite met iets “moeten”, en dus vergde het veel geduld om hem niet dat gevoel te geven.

Hij heeft geen probleem in zijn rug, alles was daar soepel en niet pijnlijk. Zijn spieren rechts op zijn flank stonden wel helemaal strak, en hij gaf wat last aan bij zijn lies ook. Waarschijnlijk toch spieren flink verrekt, of zijn poot verdraaid waardoor de spieren pijn zijn gaan doen. We dachten eerst nog aan zijn knie ook, omdat ze daar niet aan mocht zitten, maar nadat hij rustiger was ging dat wel zonder problemen. Dus dat is het waarschijnlijk ook niet.

Hij is helemaal doorgemeten met de NES scan, en daar kwam ook alleen uit naar voren dat er iets met zijn spieren was. Verder is hij volgens die scan (en wat mij betreft ook) kerngezond.

Nu dus gestopt met de pijnstilling, en kijken of het de komende dagen goed blijft gaan en zijn spieren niet weer vast gaan zitten.

Wat het dus geweest is dat is nog een beetje een raadsel.
Wel heel blij dat het niks in zijn rug is! :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door