Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3393947
Ik snap dat helemaal hoor, van die knoop..... Geen idee hoe het vorige bultje eruit zag, of dit er op lijkt of niet maar hoe dan ook ga ik snoeihard voor je duimen dat dit iets onschuldigs is!!!!
Door Mandarijn
#3393952
Lizzy schreef: ma 27 jan 2020, 17:22 Ik snap dat helemaal hoor, van die knoop..... Geen idee hoe het vorige bultje eruit zag, of dit er op lijkt of niet maar hoe dan ook ga ik snoeihard voor je duimen dat dit iets onschuldigs is!!!!
Dit was het vorige bultje in de lies
Afbeelding
20160401_183640.jpg
20160401_183640.jpg (2.36 MiB) 2577 keer bekeken
Bijlagen
20161016_170129.jpg
20161016_170129.jpg (1.88 MiB) 2577 keer bekeken
Door Lizzy
#3393986
Mmm, ik zit nu voor m'n gevoel naar twee verschillende foto's te kijken van twee verschillende bultjes (op de twee onderste foto's)? De nieuwe bultjes lijken er niet op, op geen van de nu geplaatste foto's maar ja, je weet het maar nooit. Verstandig om ze weg te laten halen :-* . Bij die nieuwe foto's zou je toch ook niet direct denken aan een kwaadaardige tumor he? Jeetje....
Door Mandarijn
#3394008
Lizzy schreef: di 28 jan 2020, 07:04 Mmm, ik zit nu voor m'n gevoel naar twee verschillende foto's te kijken van twee verschillende bultjes (op de twee onderste foto's)? De nieuwe bultjes lijken er niet op, op geen van de nu geplaatste foto's maar ja, je weet het maar nooit. Verstandig om ze weg te laten halen :-* . Bij die nieuwe foto's zou je toch ook niet direct denken aan een kwaadaardige tumor he? Jeetje....
Het is de geschiedenis van Bobbie met zijn vorige bultje dat me huiverig maakt. Met dat bultje heb ik maanden niks mee gedaan toen. Wist ik veel toendertijd. Dacht toen dat ie in eerste instantie gebeten was door een insect. En toen dat niet wegging dacht ik dat het kwam, omdat hij daar soms aan lebberde. Nu gaan bij elk bultje gewoon alle alarmbellen af, omdat ik bang ben voor een nieuwe mastceltumor
Door Mandarijn
#3394135
Bobbie is bij de DA. Ipv het gebruikelijke ontsmettingsmiddel (dat blauwe) gaan ze Betadine gebruiken. Hopelijk krijgt hij hier geen reactie van. Als hij bij is mag ik hem vanmiddag ophalen
Door Mandarijn
#3394159
Bobbie is weer thuis. Bij de DA was hij te onrustig. Dus mocht hem eerder ophalen. Ze hebben hem een speciale narcose gegeven vanwege zijn lichte hartruis en ziet hij roze olifantjes. Hij ligt nu naast mij op de bank en heeft al een poepje en plasje in de tuin gedaan.
Door Lizzy
#3394176
Mandarijn schreef: do 30 jan 2020, 13:15 Bobbie is weer thuis. Bij de DA was hij te onrustig. Dus mocht hem eerder ophalen. Ze hebben hem een speciale narcose gegeven vanwege zijn lichte hartruis en ziet hij roze olifantjes. Hij ligt nu naast mij op de bank en heeft al een poepje en plasje in de tuin gedaan.
Fijn dat hij weer thuis is :-* ! Hoe snel verwacht je de uitslag?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door