Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3393794
Dat is het ja, machteloosheid.
Het is "maar" een paar keer per dag 10 seconden, maar zijn gegil gaat echt door merg en been...
Zo lang hij ligt is het goed, opstaan of draaien lijkt het uit te lokken, maar lang niet altijd. Echt gek.

We hopen dat hij het redelijk volhoudt tot donderdag. Wil wel echt bij Jannemarie omdat ze hem kent en hij haar ook, dat lijkt me fijner als hij pijn heeft. Hij weet dat ze hem kan helpen.
Door Siberienne
#3393795
Zeg maar tegen Atz dat ik met hem meeviel. Ik heb vandaag een rib gekneusd, veel gaat goed maar soms maak ik een beweging en die doet me toch zeer... en dan wil ik ook wel even me laten horen :-X
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3393796
Auw :-X
Heb ook ooit gekneusde ribben gehad, zeker geen pretje!

Net een rondje p&p over het erf, want niet zo ver en geen prikkels. Meneertje was het daar niet mee eens en loodste me tot 3x toe naar het hek. Buiten het hek wandelen vrouwtje! Dat doen we altijd!

Dus toch maar weer een klein rondje gelopen, en hij had nergens last van gelukkig. Is het al donderdag?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3393855
Psssssst...
Ik durf het niet hardop te zeggen, maar hij heeft vandaag nog niet gepiept :)
Het doet nog wel zeer, ik zie hem nog wel af en toe “achterom kijken”, en hij durft nog niet zo goed op te staan als hij ligt.
Maar dit is al zoveel beter dan gisteren. Hopelijk blijft hij zo vooruit gaan.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3393865
We doen zeker rustig aan met hem, alleen naar buiten aan de lijn en korte stukjes lopen. Binnen ligt hij voornamelijk, dus dat is mooi.

En uiteraard blijft de afspraak van donderdag gewoon staan. Het is ook echt nog niet over, dus sowieso geen overbodige luxe om naar de osteopaat te gaan.

(Ben wel heel voorzichtig blij dat hij minder pijn lijkt te hebben!)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3393868
Hou er ook rekening mee dat hij misschien gewoon minder snel gilt, maar wel nog (evenveel) pijn heeft.
Ik hoor het natuurlijk niet als hij gilt of niet, maar je leert pijn ook beter verbijten mettertijd en hij verwacht hem misschien al meer zodat hij niet meer zo schrikt.
Ik weet het niet he, maar ik zou even voorzichtig zijn met de conclusie dat hij minder pijn heeft omdat je hem minder hoort...

Ik duim wel dat je gelijk hebt hoor en het effectief minder is. Dat zou mooi zijn.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3393872
Ik denk echt dat de pijn minder scherp is, hij heeft 2 dagen lang steeds gegild als het "er in schoot", en vandaag niet 1x. Hij ligt ook weer languit, en lijkt wat vrolijker.
Maar hij heeft ongetwijfeld nog wel pijn, ondanks de novacam.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3394011
Met Oli hebben we dat ook wel eens gehad. Zomaar gillen. En helemaal dubbelgevouwen, uitgerekt etc. bij de DA, geen enkele reactie? Je zou echt wel iets verwachten dan.
Nooit geweten wat het was voor zekerheid pijnstillers gegeven. Het ging wel snel over.
Wellicht een zenuw die juist maar enkel soms pijn deed of zo denk ik haast.

Hopelijk is Atz er ook snel vanaf. Osteopaat of fysio is altijd een goed idee met dat soort klachten.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394026
Hij heeft al 2 dagen niet meer gegild, en doet weer zoals altijd (en dan hou ik mijn hart vast als ie zo gek loopt te doen :-X).

Ben benieuwd wat Jannemarie zegt donderdag.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3394112
Pffffff de afspraak van vandaag gaat niet door, Jannemarie is ziek... :(

Het lijkt nog steeds goed te gaan, gelukkig. Maar ik had me er toch wel op ingesteld om vandaag meer te weten te komen.
Hopelijk is ze snel weer beter en kunnen we snel weer terecht.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door