Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3389275
Wij vonden stoffer en blik het handigste en gooiden het grit gewoon terug in de kattenbak.

Overigens helpt een bak met een hele hoge instap zeker ook, maar wij hadden Maine Coons en dat zijn grote katten.

Voor enthousiaste gravers deden we grit in een kinderbadje, daar bleef het meeste wel in zitten.
#3392712
Even een update :)

De stoffer en blik vond ik echt niks...
Sinds een maand of 2 hebben we een steelstofzuiger met afneembare kruimeldief op de bovenverdieping staan. Echt ik ben fan! Zo makkelijk om in het voorbij lopen dat ding te grijpen en het grit of andere vuiltjes snel even weg te zuigen! Ik zou 'm niet als vervanging van de gewone stofzuiger gebruiken maar zo tussendoor is het echt heel handig vind ik zelf. Hij kan tot 25 minuten doen op een accu en is met een uurtje of 4 weer volledig opgeladen. Oke, de opvangbak is niet groot maar dat is voor onze situatie geen probleem. Geen kattengrit meer in bed daar ging het om :biggrin2:
#3392804
Wij hebben een Bosch gekozen.
Qua prijs een beetje in de goedkopere/middenklasse en de recensies zijn goed.
https://www.coolblue.nl/product/769333/ ... 1830l.html
Deze heeft ook een 'parkeerstand', erg makkelijk want dan blijft tie rechtop staan zonder dat je 'm ergens tegenaan moet zetten.

En je kan inderdaad met 1 hand stofzuigen en ondertussen je boterham opeten met de andere hand :biggrin2:
#3392809
;D ;D ;D
Heel efficient :biggrin2:
Ik heb last van mijn schouder, dus wilde dan met de vrije arm gewoon niets doen :P

Bedankt voor de link! Erg mooi apparaat.

Ik kwam ook nog deze dweil-zuigcombi tegen, lijkt me ook handig en efficient:
(Hij reinigt ook vloerkleden en die heb ik overal liggen zodat Xindy niet uitglijdt).
Maar zonder kruimelzuiger.
Wel prijzig, dus ik durf nog niet ::)

https://www.bol.com/nl/p/bissell-crossw ... 0102689362
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door