Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Op bezoek in het verpleeghuis bij familielid, die was blij maar ook de andere mensen die er ook van genieten om even de mannen te knuffelen. Die zich echt heel netjes en lief gedragen hebbenDat is heel bijzonder en zo fijn!
smulpaap schreef:Ik heb mezelf maar verwend met een fles kruipolieO ja, die is heerlijk! Ik drink ook elk jaar een fles om de boel weer eens goed te smeren.brengt toch nog wat warmte met dit kutweer
Tanna schreef: ↑di 24 dec 2019, 11:57 In alle narigheid die we al hebben vanmorgen ook nog het probleem van op het laatste nippertje met mijn oude meisje naar de dierenarts moeten en geen vervoer hebben. De dag voor kerst is er niemand die kan, of ze willen geen hond in hun auto. Een tijdje terug heeft een buurjongen ons naar de da gebracht in onze eigen auto, maar buurjongen is er nu niet en de accu van onze auto is leeg omdat hij te lang stil heeft gestaan.Wat lief van je vriendin!
Vriend kan niet want zijn schoonouders komen op bezoek, hondenvriendin neemt niet op.......ik liep te janken in het bos toen ik met met de hondjes uit was. Tegen beter weten in mijn vriendin van de middelbare school gebeld, zij moest gewoon werken vandaag, maar je weet maar nooit. Berichtje ingesproken en even later belde ze al terug. Ze had onverwacht vrij genomen en komt me straks halen. Dat we 30 kilometer uit elkaar wonen en de dierenarts ook nog 20 kilometer rijden is vindt ze geen punt.
Ondanks alles een geluksmomentje .
Tanna schreef: ↑di 24 dec 2019, 11:57 In alle narigheid die we al hebben vanmorgen ook nog het probleem van op het laatste nippertje met mijn oude meisje naar de dierenarts moeten en geen vervoer hebben. De dag voor kerst is er niemand die kan, of ze willen geen hond in hun auto. Een tijdje terug heeft een buurjongen ons naar de da gebracht in onze eigen auto, maar buurjongen is er nu niet en de accu van onze auto is leeg omdat hij te lang stil heeft gestaan.Fijn dat die vriendin kon en wou helpen!
Vriend kan niet want zijn schoonouders komen op bezoek, hondenvriendin neemt niet op.......ik liep te janken in het bos toen ik met met de hondjes uit was. Tegen beter weten in mijn vriendin van de middelbare school gebeld, zij moest gewoon werken vandaag, maar je weet maar nooit. Berichtje ingesproken en even later belde ze al terug. Ze had onverwacht vrij genomen en komt me straks halen. Dat we 30 kilometer uit elkaar wonen en de dierenarts ook nog 20 kilometer rijden is vindt ze geen punt.
Ondanks alles een geluksmomentje .
Eef+Stippels schreef: ↑di 24 dec 2019, 16:18 Wat lief van je vriendin!Sinds kort is ze aan haar linkeroogje blind, het is nu melkachtig blauw, zo sneu. Ze vindt het zelf ook heel moeilijk, dat merk ik echt aan haar.
En zoals Kim al zegt, gewoon hier een berichtje zetten volgende keer![]()
Wat scheelt je meisje?