Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#3391497
maartjef schreef: za 14 dec 2019, 11:31 Dank jullie wel. Interessant filmpje. Geeft mij wat meer ruimte .
Hebben jullie ook suggestie wat pup kan kauwen in de bench. Ik ben wel van het Kant en klare .
Kan je een pup runderkophuid geven . ?
Het is hard dus opeten doet ze nog niet, masr knaagt er wel graag aan
Runderkophuid mag je zeker wel geven hoor, hartstikke goed voor pup. Ik zou het wel geven onder toezicht.
Door eelke
#3391583
Er zijn tegenwoordig echt super veel lekkere gezonde kauw snacks vind ik. Moet je een beetje de goede winkel treffen, maar zelfs ik heb met mijn allergie-hond vaak wat te kiezen. Echt, als je zo'n winkel vind heb je het idee dat je in een snoepwinkel bent :biggrin2:

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen en misschien weet je het hartstikke goed zelf (maar dan typ ik het voor een ander die het niet weet en toevallig meeleest ;) ) maar dingen als dino-botten en mergpijpen niet geven hé? Die zijn echt knetterhard en link. (ik heb, toen Joep jong was en ik nog niet zo ingelezen was, mooi zo'n mergpijp aan Joep gegeven en die is nu een stuk hoektand kwijt...).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door