Moderator: Lizzy
Lupa schreef:Ik heb het uit een boekje ...las het vanavond
Lupa schreef: alles valt te proberen, ik hoop alleen dat geer het gaat uitproberenAch ja...het valt te proberen natuurlijk he![]()
Truus schreef: Hoi Geer, ik las nog een tip...weet niet of het werkt hoor maar....Als het Japanse kamikaze vlooien zijn, werk het zeker
Vlooien bij honden en katten kunnen bestreden worden door op een wit schoteltje wat water en slaolie te dien en er 's avonds een lichtje op te laten schijnen. De vlooien springen eropaf en verdrinken.
Wel een aantal dagen volhouden.....
Laat je weten of het werkt![]()
![]()
Doedels schreef: Als het Japanse kamikaze vlooien zijn, werk het zekerHoezo...wat is het verschil?![]()
Truus schreef: Hoezo...wat is het verschil?De meeste vlooien worden vermoord...![]()
Truus schreef: Dit is dan hetzelfde effect als met dat water en die slaolie en het lampje DoryJa dat bedoelde ik ook! Werkt schijnbaar toch echt wel! 8)![]()
202spots schreef: Ja dat bedoelde ik ook! Werkt schijnbaar toch echt wel! 8)Wauw, ik vind het bijna jammer dat ik geen vlooien heb. Anders zou ik het zeker proberen. Geer ga jij het uitproberen? Scheelt weer wat gif.