Toen we in Dordrecht aan kwamen kwam ze wel gelijk naar ons toe maar was ontzettend gedesoriënteerd. Ze heeft ook letterlijk wallen onder haar ogen. Dus toen ze zeiden dat ze mee naar huis mocht, stonden wij niet direct te juichen. Dood eng!
We zijn daar even met Frou gaan zitten en toch besloten haar mee te nemen. Ze wilde daar niet eten maar als je zag wat daar voor haar klaar stond....... Zou ik ook niet hoeven

Ze heeft echt letterlijk wallen onder haar ogen, ons smurfje. Maar ze kreeg opiaten daar dus ze ziet gewoon roze olifanten. Dit was nog in Dordrecht. Kijk, serieus wallen!
Goed, we hebben haar mee naar huis genomen en thuis geinstalleerd. Fritzi is pikaal van de leg, die is en loops en wil d'r zus controleren. Maar ik wil dat ze Frou met rust laten. Zeker als Fritzi loops is kunnen die twee nog wel eens stom op elkaar reageren. En Frou wil ook duidelijk rust.
Leo slaapt vannacht natuurlijk weer beneden. Morgen om 11:30 afspraak bij mijn eigen DA voor controle.
Het wil toch niet echt inzinken hoor, dat ze over een paar weken of maanden dood kan zijn

Even wat medische details: de tumor was 5 cm groot. Aan beide zijde van de dunne darm hebben ze (dus links en rechts van de tumor) 15 cm dunne darm weggehaald. Ter plekke konden ze verder geen verdacht weefsel vinden. Frou Frou haar natuurlijke lichaamsreactie was dat ze de tumor aan het aanvallen was en het aan het inkapselen was. De tumor is overigens niet open gebroken, de darm ook niet, het lichaam van Frou zelf was in overlevingsmodus gegaan om wat daar gaande was te bevechten. De lymfeklier was vergroot. Kan door de ontstekingsreactie komen, kan uitgezaaide kanker zijn. Dat weten we pas als het weefsel is onderzocht en dat is nog 1 a 2 weken wachten.
Voor ons maakt dat voor het verhaal niet uit. Wij hebben besloten dat wat er ook gebeurd: Frou krijgt geen chemo behandelingen. Deze vormen van kanker in de dunne darm reageren helemaal niet goed op chemo en wat we daar dan hooguit mee winnen is een klein beetje meer tijd en zelfs dat is maar de vraag.
Ik ga natuurlijk wel kijken naar homeopathische ondersteuning, supplementen, de hele kelere zooi. Dus als iemand nog goede hints en tips heeft; ik houd mij aanbevolen!
Toetie is op dit moment in diepe slaap en ik zit aan de wijn met een zak chips. Ja, echt voer gaat er niet in maar chips en wijn past altijd

Ik ga Toetie zo meteen anti-braakmiddel toedienen. Eten is echt gewoon niet aan de orde op dit moment. Ik heb een rol KVV en een bakje Smuldier gekocht, dat gaan we morgen maar eens proberen. Eerst moet smurfje bij komen van een operatie en een hele nacht IC.
Mijn hart brak trouwens vandaag wederom in 3 duizend stukjes toen ze me gelijk begon te zoenen en daarna de behandeld dierenarts begon te zoenen. Dit is zo'n verschrikkelijk lief hondje........ Dit is zo oneerlijk. Ze is echt in en in lief en goed

KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!