Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door amber2
#338809
Bij animalution.com verkopen ze ook al deze snacks (ook de andere gedroogde kauwsnacks die je in deze webwinkel kan vinden), en ik wat van plan er binnenkort wat te gaan bestellen. Ben ook wel benieuwd of er mensen zijn die deze producten kennen. Doen ze lang met zo'n stuk vis of hebben ze het zo op?
Door Anneke V
#338820
Dat is juist zoals die gedroogde visjes die ik eens kocht in de dierenwinkel voor de katten...Ze lustten het natuurlijk niet ::)

Dus eet de hond er af & toe eens van, hij lust het wel... ;D

Ik denk wel dat die snacks gezond zijn.
In alle geval 100x gezonder dan Frolics ;)
Door Doedels
#338984
the dude schreef: Dit lijkt wel een mooi gezonde snack voor de hond.

Kent iemand deze snacks ? (en zijn ze echt zo gezond ?)

http://www.fretten.nl/hondenvissnacks.html
Ja hoor prima spul. Ik vind ze ideaal als beloningsbrokjes. De grotere stukken gedroogde vis (niet de geperste) geef ik wel eens als kluif, maar die gaan vrij snel op. Je moet ze wel goed verpakken want ze stinken wel erg.
Door SILVIA
#338992
heb ze laatst bij een bestelling gekregen van hondtotaal, ruikt erggggggggg goed moet ik zeggen en supersnackies voor de hond hoor ;D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#339005
Op de blokjes gedroogde vis zijn ze hier dol! Ik gebruik ze als beloning op de training. Ik had ook gedroogde kophuid of zoiets besteld, en daar zijn ze wel eventjes mee bezig. Gedroogde darm en tong, erg lekker, maar is zo weg!
Door Jantien
#339222
Ik geef deze ook al een tijdje aan mijn hond, gedroogde kabeljauw is heerlijk...wel een "vissig"luchtje :-Xmaar he hij vindt het erg lekker.

Bij Animalution.com is het goedkoper dan die andere site, en heb je bij directe betaling het binnen 2 dagen in huis.

ook lekker: Runderoor met haar en al en gedroogde stierentestikels...mjammie :P ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door