Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3389238
Het was weer onduidelijk bij de da. Ze voelt iets in de diepte en denkt aan een abces. Ik voel ook iets, maar dat lijken eerder klieren. Voelen we hetzelfde of niet, dat is ook maar de vraag.

Volgende week terug en voorlopig mag de ontstekingsremmer weg, maar moeten we de ab doorgeven.
Door Lizzy
#3389247
Nou, nog niet helemaal geruststellend dus... Ik hoop dat de rest van de AB de boel gaat verbeteren/oplossen!
Door frodo quin
#3389269
Dank jullie wel.

The silver lining is dat ze medicatie mag nemen. Daar is ze heel blij mee. :dribble: Ze krijgen dat in alpro greek style met bosbes of aardbei en daar zijn ze erg gek op en dat camoufleert blijkbaar ook erg goed de medicatie smaak.
Door frodo quin
#3389574
Vrijdag met Thorgal (en Jolan voor morele steun) naar de da geweest en ze voelde de bol niet meer. Waarschijnlijk is het toch een opgezette klier, dus nog ab tot zondag en dan hopen dat alles oké blijft.
Door hannabelgje
#3389583
frodo quin schreef:Vrijdag met Thorgal (en Jolan voor morele steun) naar de da geweest en ze voelde de bol niet meer. Waarschijnlijk is het toch een opgezette klier, dus nog ab tot zondag en dan hopen dat alles oké blijft.
Klinkt hoopvol!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door frodo quin
#3391930
Even een update over Thorgal/ Madame is nog steeds oké :D

Morgen verjaren de P'tjes, dus moet ik nog een taart bedenken. Ik was aan het denken aan een vegan 'kaas'taart met een bodem van volkoren spelt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door