Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3389455
Eef+Stippels schreef: wo 13 nov 2019, 12:12 Mijn klaag van vandaag:

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... et-nog-kan
Maar hoe komen die wasberen daar dan? En wat als ze inheemse soorten verdringen?
Mooiste zou natuurlijk zijn, allemaal vangen, castreren/steriliseren en weer loslaten, zodat ze hier uitsterven. Maar wie gaat dat betalen?
Liever bijtijds iets doen dan het zover laten komen als met de muskusrat, Amerikaanse rivierkreeft, halsband parkiet, japanse duizendknoop, reuzenbereklauw, etc...
Mijn klaag is dus: 'al dat gesleep van flora en fauna door de mensheid'.
Door Siberienne
#3389461
Eef+Stippels schreef: wo 13 nov 2019, 12:12 Zou helpen tegen de pijn, want die was verschrikkelijk, ik wilde wel van mijn hele arm af :-X
Ik ben blij dat ik het niet gedaan heb, want ik hoorde daarna van mijn sportgenoten (die ook revaliderend zijn) dat die injecties voor geen meter helpen.

Nu gaat het wel goed met mijn schouder. Ik doe trouw de fysio oefeningen, langzaamaan met steeds wat meer gewicht.
Het blijven nog wel wat rare dunne spieren. Oefeningen geven helaas wel wat pijn, wandelen ook dus ik doe mijn hand nog wel geregeld in mijn zak. Maar ik mag niet klagen aangezien er 3 jaar voor een frozen shoulder staat en het nu na 1 jaar al behoorlijk de goede kant op gaat :) Bewegelijkheid gaat ook steeds beter.

Hoe gaat het met jouw schouder? Heb jij nog pijn?


Mijn klaag van vandaag:

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... et-nog-kan
In Limburg worden ze nu gevangen
https://nos.nl/artikel/2304492-jacht-op ... angen.html

Mijn schouder heb ik geen pijn meer aan maar nog wel bewegingsbeperking. Eigenlijk sinds ik bij de feldenkrais therapeute kom weinig pijn, ik mag bij haar ook alleen oefenen binnen de pijngrens en dat hielp enorm om te verkramping tegen te gaan. Maar nou was mijn schade wel een stuk minder groot dan de jouwe.

Groot gelijk dat je geen spuit liet zetten. Enige wat bij mij werkte tegen de pijn was ademhalingsoefeningen. En een lijf dat niet meer steeds in de paniekstand springt als ik iets met mijn linker arm wilde doen,
Door Siberienne
#3389631
Lekkage in ons tijdelijke hondenverblijf buitenverblijf. Vannacht eruit voor een zielige husky voor de achterdeur (nat kussen) dus die heeft in de bijkeuken geslapen. Nu hangen en liggen overal spullen te drogen en struin ik internet af voor een betaalbaar waterdicht hondenhok ...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3389633
Siberienne schreef:Lekkage in ons tijdelijke hondenverblijf buitenverblijf. Vannacht eruit voor een zielige husky voor de achterdeur (nat kussen) dus die heeft in de bijkeuken geslapen. Nu hangen en liggen overal spullen te drogen en struin ik internet af voor een betaalbaar waterdicht hondenhok ...
wat voor hondenhok zoek je?
Door Siberienne
#3389643
Kaio schreef: ma 18 nov 2019, 12:46 wat voor hondenhok zoek je?
Iets met een dak dat waterdicht is, en ik vrees twee aparte want jut en Jul liggen niet graag samen in 1 hok.

We hebben een afdak maar dat blijkt dus niet geheel waterdicht te zijn en de kussens moeten ook van de grond vind ik. Koud is het punt niet, dus de voorkant mag juist vrij open zijn (ze zien graag wat er gebeurt)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3389673
Siberienne schreef: ma 18 nov 2019, 17:42 Iets met een dak dat waterdicht is, en ik vrees twee aparte want jut en Jul liggen niet graag samen in 1 hok.

We hebben een afdak maar dat blijkt dus niet geheel waterdicht te zijn en de kussens moeten ook van de grond vind ik. Koud is het punt niet, dus de voorkant mag juist vrij open zijn (ze zien graag wat er gebeurt)
had hier nl. nog een nachthok staan, maar dat is geloof ik niet zo wat je zoekt.
Door Siberienne
#3389675
Kaio schreef: di 19 nov 2019, 15:24 had hier nl. nog een nachthok staan, maar dat is geloof ik niet zo wat je zoekt.
Wat heb je staan dan? Mag in PB - wie weet kunnen we er wat mee.
Gebruikersavatar
Door pike
#3389690
Siberienne schreef: ma 18 nov 2019, 17:42 Iets met een dak dat waterdicht is, en ik vrees twee aparte want jut en Jul liggen niet graag samen in 1 hok.

We hebben een afdak maar dat blijkt dus niet geheel waterdicht te zijn en de kussens moeten ook van de grond vind ik. Koud is het punt niet, dus de voorkant mag juist vrij open zijn (ze zien graag wat er gebeurt)
Hoe groot is uw budget? :biggrin2:
5B5ACB34-1229-4B29-A12C-0AE610968B19.jpeg
Door Siberienne
#3389700
pike schreef: di 19 nov 2019, 18:33 Hoe groot is uw budget? :biggrin2:

5B5ACB34-1229-4B29-A12C-0AE610968B19.jpeg
Chique hoor - kost dat??
Gebruikersavatar
Door pike
#3389787
Siberienne schreef: wo 20 nov 2019, 23:42 Ja en helemaal als ik denk ‘leuk’ en Spot denkt ‘neu, ik ga wel onder een struik liggen’ - en ik acht hem daartoe in staat.
We hebben nu een noodoplossing met zeil en tuintafel en meneer gaat wat fabrieken met hout.
Oh nee dat wil je niet. Stel je voor zeg. Wij mensen hebben vaak andere ideeën over wat leuke en goede slaapplaatsen zijn dan onze honden.
Door src_esther
#3389885
Siberienne schreef: ma 18 nov 2019, 17:42 Iets met een dak dat waterdicht is, en ik vrees twee aparte want jut en Jul liggen niet graag samen in 1 hok.

We hebben een afdak maar dat blijkt dus niet geheel waterdicht te zijn en de kussens moeten ook van de grond vind ik. Koud is het punt niet, dus de voorkant mag juist vrij open zijn (ze zien graag wat er gebeurt)
Ter inspiratie: https://www.ikeahackers.net/2014/11/sla ... houzz.html
Door Siberienne
#3389889
koekje schreef: vr 22 nov 2019, 21:49 Ik vind het wel erg passend. Zo'n iglo voor een poolhond.
Ja hè? Ik ook wel, dus ik was ook echt even in de verleiding. Maar ik ben aan het sparen. Voor een trip naar het Noorden :biggrin2: dus nu toch maar niet,
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door