Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3389081
Wat triest Hanna en wat een schok zal dit zijn voor jullie!
Heel veel sterkte toegewenst voor je vriendin en jou.....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3389102
Heel veel sterkte Hanna :-* ...

Het gaat niet goed met Saar :-\ :'( ... Ze reageert niet op de pijnstilling die Appie ook kreeg.... Ze eet wel, maar doet alles voor eten, dus dat is sowieso anders dan Appie.... Ze wil niet lopen, niet uit etc....
Vanavond toch weer langs de DA (in overleg met alle partijen).... Zit te huilen omdat ik het gewoon niet weet... Misschien is het iets simpels, een hernia met gewoon een lange herstelperiode.... duimen draaien graag :-\ ...
Door hannabelgje
#3389104
CindyMayella schreef:Heel veel sterkte Hanna :-* ...

Het gaat niet goed met Saar :-\ :'( ... Ze reageert niet op de pijnstilling die Appie ook kreeg.... Ze eet wel, maar doet alles voor eten, dus dat is sowieso anders dan Appie.... Ze wil niet lopen, niet uit etc....
Vanavond toch weer langs de DA (in overleg met alle partijen).... Zit te huilen omdat ik het gewoon niet weet... Misschien is het iets simpels, een hernia met gewoon een lange herstelperiode.... duimen draaien graag :-\ ...
Misschien een scan laten maken om te kijken of het een hernia is. Sterkte met de ziekenboeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door frodo quin
#3389109
CindyMayella schreef: do 07 nov 2019, 16:28 Heel veel sterkte Hanna :-* ...

Het gaat niet goed met Saar :-\ :'( ... Ze reageert niet op de pijnstilling die Appie ook kreeg.... Ze eet wel, maar doet alles voor eten, dus dat is sowieso anders dan Appie.... Ze wil niet lopen, niet uit etc....
Vanavond toch weer langs de DA (in overleg met alle partijen).... Zit te huilen omdat ik het gewoon niet weet... Misschien is het iets simpels, een hernia met gewoon een lange herstelperiode.... duimen draaien graag :-\ ...
Veel succes bij de da. Hopelijk komen jullie er achter wat er aan de hand is en is het eenvoudig te behandelen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3389133
CindyMayella schreef: do 07 nov 2019, 16:28 Heel veel sterkte Hanna :-* ...

Het gaat niet goed met Saar :-\ :'( ... Ze reageert niet op de pijnstilling die Appie ook kreeg.... Ze eet wel, maar doet alles voor eten, dus dat is sowieso anders dan Appie.... Ze wil niet lopen, niet uit etc....
Vanavond toch weer langs de DA (in overleg met alle partijen).... Zit te huilen omdat ik het gewoon niet weet... Misschien is het iets simpels, een hernia met gewoon een lange herstelperiode.... duimen draaien graag :-\ ...
Een hernia heeft toch vrijwel altijd een flinke herstelperiode? Pauline van Joep en Joris kan je daar (helaas) veel over vertellen. Sterkte bij de dierenarts!

Klaag van Charlie: er zit vergif in mijn voerbak. Mijn baasje noemt het een nieuw merk eten, maar na 12 jaar uitstekend door haar verzorgd te zijn zet ik daar toch mijn vraagtekens bij. Ik ga in hongerstaking!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3389136
Update:
Hernia is uitgesloten.... wel heftige reactie bij onderzoek bij dr rechter voor-voetje en -elleboog...... nu afspraak maken voor foto’s en aan de zwaardere pijnstillers :-\ ....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3389143
Pfff.... wat een zorgen allemaal. Sterkte en een knuffel voor iedereen die het gebruiken kan! :bigarmhug:
Door Eef+Stippels
#3389154
Sterkte allemaal :-*

Kleine klaag; Xindy eet sinds een week mensenpoep uit de bosjes :-X :-X
Na lang nadenken heb ik denk ik de oorzaak gevonden, de meiden krijgen door leveringsproblemen al ruim een maand alleen maar Meat4Dogs. Wel diverse smaken, maar ik vermoed (en hoop) dat daar het probleem zit...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3389166
Morgen om 15 uur worden er 4 foto’s gemaakt van Saar: 2 van dr voetje en 2 van dr elleboog.... als het goed is, krijgen we meteen de uitslag te horen.... hopelijk hoeft ze geen roesje...
Ze heeft vandaag wel wat meer gelopen, gaat zelf naar de achterdeur als ze nodig moet... heb dr net op het grasveld neer gezet en ze liep wel meteen richting huis, maar deed ook een plasje.... deze pijnstilling werkt wel beter... het is ook wel een komiek: gisteravond at ze de pilletjes zo uit mn hand en vanochtend en vanmiddag spuugde ze ze uit, ondanks dat ik ze in een stukje kaas of smeerworst had gedaan :-\ ... dus dat wordt nu met een wat hardere hand ze naar binnen werken ;) ...
Door Siberienne
#3389189
CindyMayella schreef: vr 08 nov 2019, 17:26 Morgen om 15 uur worden er 4 foto’s gemaakt van Saar: 2 van dr voetje en 2 van dr elleboog.... als het goed is, krijgen we meteen de uitslag te horen.... hopelijk hoeft ze geen roesje...
Ze heeft vandaag wel wat meer gelopen, gaat zelf naar de achterdeur als ze nodig moet... heb dr net op het grasveld neer gezet en ze liep wel meteen richting huis, maar deed ook een plasje.... deze pijnstilling werkt wel beter... het is ook wel een komiek: gisteravond at ze de pilletjes zo uit mn hand en vanochtend en vanmiddag spuugde ze ze uit, ondanks dat ik ze in een stukje kaas of smeerworst had gedaan :-\ ... dus dat wordt nu met een wat hardere hand ze naar binnen werken ;) ...
Of de 3 stukjes truc; neem drie stukjes worst en laad de middelste met de pil. Je geeft de eerste en laat duidelijk zien dat er meer is. Dan nr 2 met de lading en meteen er achteraan nr 3. Zo deed ik het met Chenak die anders ook zo’n slimmerd was.


Eigen klaag; ik moest een nieuwe prullenbak in huis, geen zin om naar de stad te gaan, ‘kost zoveel tijd’ dus ik bestel bij een webwinkel waar ik wel vaker wat koop.

Pakje is bezorgd?!???? Maar ik ben thuis en heb niks gemerkt. Zegt ‘t bezoek ‘waar is het dan bezorgd?’ En ik denk oooooooohw chips. Ja hoor, staat onder de carport op mijn oude adres. Da’s gelukkig maar ruim 20 min rijden maar toch....
Gebruikersavatar
Door pike
#3389328
Afgelopen weekend Duc's nagels gevijld met de dremel. Er vloog een stukje in mijn oog. Niet weg te krijgen, ik kon het niet vinden. Mijn oog stopte niet met tranen en het deed goed zeer. Ik kon niet meer fatsoenlijk uit mijn ogen kijken. Naar de huisartsenpost dan maar. Daar konden ze ook niets zien zitten maar wel bleek er (na de kleurdruppel die ik van de honden ook ken) een kleine hoornvliesbeschadiging te zitten. Wat er in is gevlogen is er dus ook weer uitgevlogen. Dat werd een zalfje (dat ik ook van de honden ken ::) ) en een dag met een dichtgeplakt oog, want het oog moest vooral dicht blijven (dat ken ik dan weer niet van de honden :biggrin2: ). Maar dat was nog het ergste want dicht deed het het meeste zeer :-X Nu gaat het gelukkig al een stuk beter maar helemaal tof voelt het nog niet. Voor we weer gaan vijlen eerst maar een veiligheidsbril kopen! En iedereen die dremelt: Wees gewaarschuwd!
Door Eef+Stippels
#3389419
pike schreef: ma 11 nov 2019, 18:17 Afgelopen weekend Duc's nagels gevijld met de dremel. Er vloog een stukje in mijn oog. Niet weg te krijgen, ik kon het niet vinden. Mijn oog stopte niet met tranen en het deed goed zeer. Ik kon niet meer fatsoenlijk uit mijn ogen kijken. Naar de huisartsenpost dan maar. Daar konden ze ook niets zien zitten maar wel bleek er (na de kleurdruppel die ik van de honden ook ken) een kleine hoornvliesbeschadiging te zitten. Wat er in is gevlogen is er dus ook weer uitgevlogen. Dat werd een zalfje (dat ik ook van de honden ken ::) ) en een dag met een dichtgeplakt oog, want het oog moest vooral dicht blijven (dat ken ik dan weer niet van de honden :biggrin2: ). Maar dat was nog het ergste want dicht deed het het meeste zeer :-X Nu gaat het gelukkig al een stuk beter maar helemaal tof voelt het nog niet. Voor we weer gaan vijlen eerst maar een veiligheidsbril kopen! En iedereen die dremelt: Wees gewaarschuwd!
Oh wat vervelend, zo'n last van je oog :-\
Fijn dat het weer wat beter gaat.
Een mooie roze veiligheidsbril van Sinterklaas is dus geen overbodige luxe :P

En wat herkenbaar dat je naar de werkwijze bij honden refereert ;D
Toen ik mijn schouder uit de kom had gehad wilden ze daar een injectie inzetten, dus ik vraag of het een corticosteroïde injectie is (wilden ze bij Bella ook zetten). Ja dus. Neeeuuuu laat maar zitten, dat is slecht voor het kraakbeen (herinnerde ik me van Bella's schouder), dus voor mij zal het ook wel niet goed zijn :biggrin2:
Door Siberienne
#3389420
Eef+Stippels schreef: di 12 nov 2019, 17:30 Oh wat vervelend, zo'n last van je oog :-\
Fijn dat het weer wat beter gaat.
Een mooie roze veiligheidsbril van Sinterklaas is dus geen overbodige luxe :P

En wat herkenbaar dat je naar de werkwijze bij honden refereert ;D
Toen ik mijn schouder uit de kom had gehad wilden ze daar een injectie inzetten, dus ik vraag of het een corticosteroïde injectie is (wilden ze bij Bella ook zetten). Ja dus. Neeeuuuu laat maar zitten, dat is slecht voor het kraakbeen (herinnerde ik me van Bella's schouder), dus voor mij zal het ook wel niet goed zijn :biggrin2:
Wat? Een cortico injectie na een schouder trauma? Wie wilde dat en waarom? Slaat in mijn ogen ook echt nergens op... hoe is je schouder nu trouwens?
Gebruikersavatar
Door pike
#3389421
Eef+Stippels schreef: di 12 nov 2019, 17:30 Oh wat vervelend, zo'n last van je oog :-\
Fijn dat het weer wat beter gaat.
Een mooie roze veiligheidsbril van Sinterklaas is dus geen overbodige luxe :P

En wat herkenbaar dat je naar de werkwijze bij honden refereert ;D
Toen ik mijn schouder uit de kom had gehad wilden ze daar een injectie inzetten, dus ik vraag of het een corticosteroïde injectie is (wilden ze bij Bella ook zetten). Ja dus. Neeeuuuu laat maar zitten, dat is slecht voor het kraakbeen (herinnerde ik me van Bella's schouder), dus voor mij zal het ook wel niet goed zijn :biggrin2:
Ja grappig is dat. Ze wou het allemaal uit gaan leggen maar dat hoefde dus niet. Hondenmensen hebben dan toch een voorsprong :D
Door Eef+Stippels
#3389452
Siberienne schreef: di 12 nov 2019, 17:34 Wat? Een cortico injectie na een schouder trauma? Wie wilde dat en waarom? Slaat in mijn ogen ook echt nergens op... hoe is je schouder nu trouwens?
Zou helpen tegen de pijn, want die was verschrikkelijk, ik wilde wel van mijn hele arm af :-X
Ik ben blij dat ik het niet gedaan heb, want ik hoorde daarna van mijn sportgenoten (die ook revaliderend zijn) dat die injecties voor geen meter helpen.

Nu gaat het wel goed met mijn schouder. Ik doe trouw de fysio oefeningen, langzaamaan met steeds wat meer gewicht.
Het blijven nog wel wat rare dunne spieren. Oefeningen geven helaas wel wat pijn, wandelen ook dus ik doe mijn hand nog wel geregeld in mijn zak. Maar ik mag niet klagen aangezien er 3 jaar voor een frozen shoulder staat en het nu na 1 jaar al behoorlijk de goede kant op gaat :) Bewegelijkheid gaat ook steeds beter.

Hoe gaat het met jouw schouder? Heb jij nog pijn?


Mijn klaag van vandaag:
Provincie geeft opdracht wasberen af te schieten: 'Uitroeien nu het nog kan'
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... et-nog-kan
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door