Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3389230
Daar zal ze dan wel snel uitgegroeid zijn, vrees ik. Maar de schouder ligt mooier vrij zo.
Door Lonaa
#3389233
MarijeEnBoomer schreef: za 09 nov 2019, 14:25 Ik zou een maatje groter bestellen deze is binnen no time echt te klein

Edit: maar haar nek is smal zie ik, succes met het vinden van een tuigje wat past met zo’n lijfje ;D
Mijn etters zijn ook zo onmogelijk maar kunnen tot een maand of 10 de Large van Rogz aan. De XL is veel te groot aan alle kanten ;D
Ze is nu 6 maand en dit is de M van Rogz. Waar heb jij de jouwe besteld?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3389239
Ik heb een dierenwinkel dichtbij die altijd veel verschillende tuigen op voorraad heeft.
Maar volgens mij is Rogz goed te krijgen online toch?
Door Eef+Stippels
#3389242
Ziet er mooi uit :D
Maar idd lijkt het alsof ie wel een maatje groter kan...

Ik heb even op Bella's Rogz tuigje gekeken, maar daar kan ik geen maat op vinden.
De bestelbevestiging kan ik niet meer terugvinden in mijn mailbox, dus geen idee wat voor maat het is.
Zou het handig zijn om maat L bij te bestellen en dan te kijken welke van beide het beste past? Doe je de andere retour.
Of zit je dan met dubbele pakketkosten?

Ik heb hem destijds bij Zooplus gekocht, maar daar hebben ze ze volgens mij niet meer.
Misschien bij Bol met gratis verzending en gratis retour.
Door Lonaa
#3389244
Ik heb dus eergisteren met mijn brakke kop 2 tuigjes besteld. Dezelfde. (alleen andere kleur) bij 2 verschillende webshops. :')

De ene gaat retour, de ander wordt geruild voor een maatje groter. Dat moet wel passen zag ik in de maattabel.
Door Lonaa
#3389245
MarijeEnBoomer schreef: za 09 nov 2019, 15:57 Ik heb een dierenwinkel dichtbij die altijd veel verschillende tuigen op voorraad heeft.
Maar volgens mij is Rogz goed te krijgen online toch?
Redelijk. Even zoeken wel. Ik heb hier verschillende dierenwinkels gebeld, maar ze hadden allemaal geen Rogz. Had me een boel verzendkosten gescheeld (eigen schuld hoor)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3389253
Lonaa schreef: za 09 nov 2019, 16:05 Redelijk. Even zoeken wel. Ik heb hier verschillende dierenwinkels gebeld, maar ze hadden allemaal geen Rogz. Had me een boel verzendkosten gescheeld (eigen schuld hoor)
Ja irritant soms he die verzendkosten, maar straks hopelijk een fijn tuig!
Door Lonaa
#3389256
MarijeEnBoomer schreef: za 09 nov 2019, 19:18 Ja irritant soms he die verzendkosten, maar straks hopelijk een fijn tuig!
Mja, gewoon dom dat ik met mijn chaotische hoofd 2 dezelfde tuigen bij 2 verschillende webshops gekocht heb die dus allebei terug moesten. ::)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3389261
Lonaa schreef: za 09 nov 2019, 19:52 Mja, gewoon dom dat ik met mijn chaotische hoofd 2 dezelfde tuigen bij 2 verschillende webshops gekocht heb die dus allebei terug moesten. ::)
Ik dacht ik kleed het aardig in ;D
Door Robian
#3389312
Lonaa schreef: do 07 nov 2019, 17:00 Zo, het tuig is terug. Ik ga er 1 van Rogz bestellen, even kijken welke.

Verder zijn we ook bij de tandenmevrouw geweest. Die ziet het met die onderkaak helemaal goed komen. Tandjes willen mooi 'naar buiten' groeien. Wel blijven opletten natuurlijk, maar ze ziet er geen probleem in.

Het puppyhoektandje moet er wel uit, want die remt nu de groei van de blijvende hoektand. Met een week wil ze hem er eigenlijk wel uit hebben. Nou, daar gaan we aan wiebelen dus. :biggrin2:
Heb je een naam voor die tandenmevrouw? Teaghan heeft hetzelfde als jouw moppie
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3389316
Wij hebben dezelfde tuigjes van Rogz voor deze draakjes ;) ... deze vonden wij het beste passen.... de rest was of te klein of te groot....
Door Lonaa
#3389320
Robian schreef: ma 11 nov 2019, 15:32 Heb je een naam voor die tandenmevrouw? Teaghan heeft hetzelfde als jouw moppie
Ligt eraan waar je woont hoor, deze mevrouw zat in het Dierenziekenhuis Oldenzaal. :Y Maar er zijn meer tandenmevrouwen in Nederland :)

De ene hoektand zit er nog in, overigens. Eigenwijze motherf*cker.
Door Lonaa
#3389321
CindyMayella schreef: ma 11 nov 2019, 15:51 Wij hebben dezelfde tuigjes van Rogz voor deze draakjes ;) ... deze vonden wij het beste passen.... de rest was of te klein of te groot....
Als het goed is komt er deze week een Utility tuig van Rogz, in het blauw. Maat L. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door