Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3389132
Kaela schreef: vr 08 nov 2019, 08:13 Ze bedoeld toch Mello? Of wat zijn naam dan ook precies is geworden ;D . Die schat heeft uitgebreid in de bar gestaan hoor!

Maar, Anne, ik ben het met ze eens. Hij en je andere schatten mogen best vaker voorbij komen!!
Maar er staat "wij hebben sinds maandag een nieuwe hond"!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3389134
Lizzy schreef: vr 08 nov 2019, 08:15 Maar er staat "wij hebben sinds maandag een nieuwe hond"!
Ooooooooh ik las "sinds een paar maanden"

Anne!!!!!!
Door Lizzy
#3389138
Kaela schreef: vr 08 nov 2019, 08:17 Ooooooooh ik las "sinds een paar maanden"

Anne!!!!!!
Ik hoop voor Anne dat ze inderdaad een tikfout heeft gemaakt :biggrin2: :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3389140
Oooo, sorry Lonaa, het was niet mijn bedoeling je topic te kapen! Het eerste wat ik dan ook dacht toen ik Lizzy's reactie ('Pardon, Anne?!') zag, was: o jee, zijn die Hunter-tuigjes bewezen martelwerktuigen die bij wet verboden zijn? Maar toen zag ik het vetgedrukte in de quote. ;D

Maar eh, geen typfout dus; we hebben inderdaad sinds maandag een hond erbij. :biggrin2: Ik zal straks even een apart topic voor hem maken, zodat jouw Doortje hier verder kan schitteren.

Over schitteren gesproken: ik zag net nog even de foto van haar aan het begin van dit topic. Wat een verschil al joh, met hoe ze er nu uitziet vergeleken bij toen!
Door Lonaa
#3389141
Anne in Zweden schreef: vr 08 nov 2019, 10:17 Oooo, sorry Lonaa, het was niet mijn bedoeling je topic te kapen! Het eerste wat ik dan ook dacht toen ik Lizzy's reactie ('Pardon, Anne?!') zag, was: o jee, zijn die Hunter-tuigjes bewezen martelwerktuigen die bij wet verboden zijn? Maar toen zag ik het vetgedrukte in de quote. ;D

Maar eh, geen typfout dus; we hebben inderdaad sinds maandag een hond erbij. :biggrin2: Ik zal straks even een apart topic voor hem maken, zodat jouw Doortje hier verder kan schitteren.

Over schitteren gesproken: ik zag net nog even de foto van haar aan het begin van dit topic. Wat een verschil al joh, met hoe ze er nu uitziet vergeleken bij toen!
Het voelt niet als kapen, ik moest er echt om lachen. ;)

Ja, ze is ook echt al gegroeid joh. Ziet eruit als een peuter ipv een baby.

Er is een rogz tuig onderweg, trouwens. Als het goed is, is ie er morgen.
Door Lonaa
#3389152
CindyMayella schreef: vr 08 nov 2019, 14:55 Wat is ze mooi!!!! Maarre... lijkt het maar zo, of heeft ze echt zo’n lange staart????
ze heeft een lange staart! Net even gemeten, van nek tot staartaanzet is ze 47 cm. van staartaanzet tot puntje is 33 cm. :D
Door Eef+Stippels
#3389153
Lonaa schreef: do 07 nov 2019, 17:00 Zo, het tuig is terug. Ik ga er 1 van Rogz bestellen, even kijken welke.

Verder zijn we ook bij de tandenmevrouw geweest. Die ziet het met die onderkaak helemaal goed komen. Tandjes willen mooi 'naar buiten' groeien. Wel blijven opletten natuurlijk, maar ze ziet er geen probleem in.

Het puppyhoektandje moet er wel uit, want die remt nu de groei van de blijvende hoektand. Met een week wil ze hem er eigenlijk wel uit hebben. Nou, daar gaan we aan wiebelen dus. :biggrin2:
Oh gelukkig!! :D
Fijn om te horen :)

Wat is ze al gegroeid! Geweldig die staart, past goed bij haar grote oren ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3389161
Ik dacht ook gelijk: Ze heeft niet alleen grote oren, ze heeft ook een hele lange staart :D
Door Lizzy
#3389169
Wat ontzettend fijn om te lezen dat de tandenmevrouw geen problemen ziet! Jippieeejjj! Kun je dat lekker van je af zetten :-* . Ze is geweldig. Ik heb het idee dat ze een achterstand in aan het halen is bij jou. Ze groeit ineens lekker door zeg! Wow, wat een plaatje!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3389229
Ik zou een maatje groter bestellen deze is binnen no time echt te klein

Edit: maar haar nek is smal zie ik, succes met het vinden van een tuigje wat past met zo’n lijfje ;D
Mijn etters zijn ook zo onmogelijk maar kunnen tot een maand of 10 de Large van Rogz aan. De XL is veel te groot aan alle kanten ;D
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op za 09 nov 2019, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door