Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388346
ik loop nog steeds maar op mijn versleten merrell gloves als sloffen, zitten inmiddels enkele luchtgaten in ::)
De meeste sloffen zijn voor mij altijd hel om op te lopen....
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3388354
Ik loop al jaren op fly flot pantoffels. Lopen heerlijk. En als ik in de winter echt koude voeten heb, dan warm ik ze even op in mijn magnetron pantoffels. Is ook het enige waarvoor ik de magnetron nog gebruik ;D .
Door M@rina
#3388904
judith vd schreef: ma 09 sep 2019, 22:20 Ik heb deze alweer een tijdje:

https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/g ... dames.html

Geen last meer van koude voeten en een stevige zool.
Ik heb deze net besteld. Als je lid bent van de ANWB is er nu extra korting... bij mij liep dat op tot 12 euro... Ben benieuwd hoe ze zitten, Ik heb nu van die spaanse sloffen met wollen binnenvoering, best duur maar het wol is er na 1 seizoen al helemaal uitgesleten.
Door zurca
#3388913
Kan me goed indenken dat je even hebt moeten nadenken voor je ze kocht ;)
Ze zien er comfortabel uit, hopelijk ga je er veel en lang plezier van hebben.

Zelf heb ik al verschillende soorten pantoffels gehad, nog niets gevonden waar ik warme voeten in houdt :-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388914
Ik heb nu hele goede. Nepschaap met dunne, platte plastieken zool.
In eerste instantie leek er ontzettend veel demping in te zitten maar na een dagje erop wandelen waren ze plots een maat groter (waardoor ze wel voldoende ruimte hebben voor m'n tenen) en voel ik de ondergrond erdoorheen. En m'n voeten zijn heerlijk warm.
Ik heb ze gekocht op de kerstmarkt vorig jaar en ik dacht eerst dat het een miskoop was (te klein en ik wil barefoot friendly) maar nu blijken ze dus toch ideaal.
Maar ja, daar help ik niemand mee vooruit want geen idee waar je ze zou kunnen kopen...

Edit: hier lijken de mijne erg sterk op.
https://www.bol.com/nl/p/solemates-slof ... 0077302916
Door zurca
#3389060
Ja heb ik..... Barefoot oké want geen zool en geen demping of iets maar ik heb er koude voeten in. Nu ben ik misschien geen goede maatstaf want ik heb overal koude voeten in :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3389070
dinky89 schreef: wo 06 nov 2019, 20:23 Ik zit er over te denken om deze te kopen: https://www.lidl-shop.nl/VAN-NESS-Texel ... p100272736
Heeft toevallig iemand ervaring met deze pantoffels?
Ik heb deze. Ik heb er wel warme voeten in. Maar, er zit een dikke schuimzool in en bij mij is die heel scheef plat geworden. Waardoor ik op de zijkant van de slof loop en het resterende nog dikke deel van de zool heel irritant naast mijn voet zit. Mateloos irritant, dus ik ben op zoek naar iets anders. Of eigenlijk, ik ben aan het afwegen hoeveel geld ik daar aan uit zou willen geven...
Door zurca
#3389080
Bij die van mij (niet gekocht bij de Lidl maar het is wel een zelfde soort slof)zit er geen schuimzool in. Er zit aan de buitenkant een leren/suede "zooltje" binnenin is gewoon het wol van de slof.
Door El_Kato
#3389111
M@rina schreef: za 02 nov 2019, 20:31 Holy shit wat een geld voor een paar sloffen... ik hoop voor je dat ze heel lang meegaan, ze zijn absoluut cute!
Ik hoop het ook ;D

Vorig jaar heb ik zoiets gekocht bij de schapenwollenkraam op een streekmarkt. Waren daar 49,95
https://www.texelana.nl/pantoffels/Texe ... nvacht-Ria

Die was ik na 2 maanden al zat. De zool keihard heb daar echt last van mijn hielen van gekregen en ook met het comfi op de bank zitten werkt de dikke harde zool niet mee. Heb toen wel nog hetzelfde modelletje voor iets van een tientje met een nepvachtje erin gekocht omdat die zool iets zachter was. Maar al met al was dat ook best een dure grap bij elkaar en daar heb ik dus nog geen eens 1 seizoen plezier van gehad. The dus even slikken maar als ze 2 seizoenen meegaan ben ik tevreden en hoop natuurlijk langer :) Tot nu toe ben ik erg tevree. Ze zitten nog steeds heerlijk en de zool is echt super. Ze lopen wel uit, gelukkig want ze zaten wat strakkig en zitten nu goed. Zijn tot nu ook lekker warm maar we hebben natuurlijk nog geen echte kou gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door